Fanbase storitve za stranke

Od ponedeljka do petka od 9.00 do 16.00

Najpogostejša vprašanja

Če izdelka ne najdete v naši spletni trgovini kot Na voljo ali Prednaročljivo, potem žal ne moremo dobaviti določenega izdelka.

Pred oddajo naročila se lahko seznanite s pričakovanim rokom dostave izdelkov na strani izdelka, po oddaji v košarico pa na strani košarice.
V primeru oddanega naročila vam bomo posredovali pričakovano datum dostave naročila ob potrditvi naročila.
To lahko vedno najdete na strani za sledenje vašega naročila.
Povezavo do tega vam bomo poslali v e-poštnem sporočilu, povezanem z vašim naročilom.

Vse razpoložljive načine pošiljanja in plačila ter njihove opise najdete na tej strani.

Če želite spremeniti naročilo, ki ste ga oddali, nas kontaktirajte preko e-pošte ali klepeta.

Naročilo najlažje prekličete na strani za sledenje naročilom. Možno je tudi preklicati s posredovanjem podatkov o stranki po e-pošti ali klepetu.

Za vsako naročilo izdamo elektronski, DDV račun, ki ga pošljemo po elektronski pošti.

Kontaktirajte nas preko e-pošte ali klepeta.

Potrebne korake najdete v razdelku „Odstop od pogodbe, vračilo izdelka“.

Stranke Fanbase nagrajujemo za njihovo zvestobo s FanTokenom. Informacije o tem, kako lahko zbirate žetone, smo zbrali na podstrani FanToken.

V spletni trgovini lahko oddate prednaročilo za prednaročilne izdelke. Vsi, ki izpolnjujejo Pogoji prednaročila.

Prednaročilo

Prednaročilo vam omogoča, da si rezervirate izdelke, ki še niso takoj na voljo v našem skladišču, vendar se pričakuje, da bodo na voljo v prihodnosti. S prednaročilom si lahko zagotovite prednost in pogosto izkoristite ugodnejšo ceno ob izidu.

V spletni trgovini lahko oddate prednaročila za izdelke, označene s statusom "Prednaročilo".

Te izdelke zbiramo tukaj:
Izdelki za prednaročilo

Če je izdelek na voljo za prednaročilo, boste na strani izdelka videli gumb "Prednaročilo". S klikom na ta gumb in potrditvijo namena prednaročila lahko oddate prednaročilo, pod pogojem, da izpolnjujete pogoje za prednaročilo (glejte naslednja vprašanja).

Prednaročila so na voljo samo registriranim uporabnikom, ki imajo v svojem računu potrjeno telefonsko številko.

Če želite potrditi svojo telefonsko številko, jo lahko po registraciji vnesete v svoj račun in jo preverite s kodo, ki jo prejmete prek SMS-a.

Predvideni datum izdaje je naveden na strani vsakega izdelka, ki ga je mogoče prednaročiti.

Upoštevajte, da je to ocenjeni datum, ki so ga zagotovili proizvajalci in distributerji, in se lahko spremeni ali pa se lahko celo prekliče proizvodnja/izdaja izdelka.

Nekateri izdelki naj bi bili izdani v 1-2 tednih, drugi pa bodo izdani šele naslednje leto.

Obstajajo lahko tudi izdelki, ki jih proizvajalci izdelujejo samo na podlagi prednaročil.

Glede na naše izkušnje lahko na splošno pričakujete zamudo -2/+3 mesece glede na predvideni datum izida.
To pomeni, da lahko prednaročene zaloge prispejo že 2 meseca prej ali do 3 mesece kasneje.

Možne so tudi večje zamude, vendar je to tisto, kar običajno doživljamo.

Za zamudo pri izdelku, ki še ni bil izdelan ali odposlan, je lahko več razlogov, npr.

- Težave s proizvodnjo: Najpogostejši razlog je sprememba datuma izdaje, ki jo navede proizvajalec. To je lahko posledica težav v proizvodnji, pomanjkanja komponent, logističnih težav ali drugih nepričakovanih dogodkov.

- Težave s pošiljanjem: Čeprav so manj pogoste, lahko pride do zamud pri pošiljanju izdelkov iz tovarne v distribucijske centre. Npr. zaloga je v nesreči poškodovana/uničena in jo je treba nadomestiti.

- Nepričakovani dogodki: Višja sila (npr. naravne nesreče, epidemije) lahko vpliva tudi na proizvodnjo in pošiljanje.

Takoj ko prednaročeni izdelek prispe v naše skladišče, vam bomo poslali e-poštno obvestilo.

Status svojega prednaročila lahko spremljate tudi v razdelku »Moja prednaročila« v vašem uporabniškem računu.

Svoja prednaročila najdete v svojem uporabniškem računu pod "Moja prednaročila".

Ne, prednaročilo vas ne zavezuje k nakupu.

Svoje prednaročilo lahko kadar koli prekličete v razdelku 'Moja prednaročila' v svojem uporabniškem računu s klikom na gumb 'Prekliči'.

Da, v košarico lahko hkrati dodate več izdanih prednaročil in oddate naročilo zanje.

Poleg tega lahko v košarico poleg izdanih prednaročil dodate tudi druge "razpoložljive" izdelke iz spletne trgovine in jih naročite skupaj.

Količina prednaročila se lahko razlikuje glede na izdelek. Največje število izdelkov, ki jih je mogoče prednaročiti, si lahko ogledate na strani izdelka. (Če ni označeno, ni omejitve)

Če potrebujete več izdelkov, kot ste jih prvotno prednaročili, in je izdelek še vedno na voljo za prednaročilo, lahko oddate novo prednaročilo za želeno količino, v skladu s pogoji.

Če je prednaročen izdelek na voljo v spletni trgovini, preden vaše prednaročilo prispe v naše skladišče, to pomeni, da je naš dobavitelj zagotovil novo serijo, kar nam omogoča, da postrežemo tudi strankam, ki niso prednaročile izdelka.

Vaše prednaročilo ostaja veljavno pod prvotnimi pogoji in prejeli boste obvestilo takoj, ko izdelek prispe v naše skladišče.

Ker ste prednaročilo oddali prej, bo obdelano pred naročili, ki so oddana zdaj.

Naš sistem lahko ceno prednaročila uporabi samo, če je izdelek prispel v naše skladišče in je dodan v košarico prek menija "Moja prednaročila".

Ko bo prednaročen izdelek izdan in naročen, boste prejeli FanToken na enak način, kot če bi naročili razpoložljiv izdelek.

Odstop od pogodbe, vračilo izdelka

Pravica do odstopa od pogodbe je podrobno opisana v Splošnih pogojih poslovanja v poglavju "Pravica do odstopa od pogodbe", kar na splošno in praktično povzemamo v naslednjih točkah.

Svoj namen odstopa od pogodbe nam lahko sporočite kadarkoli od oddaje naročila do prejema paketa.

Če ste naročilo že prejeli, nam lahko svoj namen odstopa sporočite v roku štirinajstih (14) dni po prejemu.

Pišite nam na info@fanbaseshop.si.

Prosimo, vključite ID vašega naročila (najdete ga v vsakem e-poštnem sporočilu, ki ste ga prejeli od nas), da bomo lahko natančno prepoznali vaše naročilo.

Prav tako navedite, katere izdelke želite vrniti ali odstopiti od nakupa.

Vaš zahtevek za odstop od pogodbe je bil zabeležen. To vam bomo potrdili tudi v povratnem e-sporočilu.

Če naročilo še ni bilo prevzeto, vam ni treba storiti ničesar več.

Če ste naročilo že prejeli, je naslednji korak, da nam izdelek/izdelke vrnete.

Po vaši najavi imate na voljo 14 dni za oddajo paketa(!).

Dostavite ga na kakršen koli način v naše skladišče:

Fanbase Kft. raktar
Madžarska,
4031 Debrecen,
Harsona u. 60.

+36 20 419 79 33
info@fanbaseshop.si

Morebitne stroške vračila krijete vi.

Prosimo, da nas obvestite (po e-pošti v korespondenci v zvezi z odstopom od pogodbe) o oddaji paketa, uporabljeni kurirski službi in, če je na voljo, o številki paketa.

Zelo pomembno!

Paketov, poslanih s plačilom po povzetju, ne moremo sprejeti!

Paket morate zapakirati v skladu s pravili uporabljene kurirske službe tako, da se med povratnim prevozom ne poškoduje.

Takoj ko paket prejmemo nazaj, bomo pregledali njegovo vsebino.

Če se izdelki v paketu ujemajo z izdelki, ki ste jih želeli vrniti, in ste na podlagi njihovega stanja upravičeni do vračila kupnine, bomo postopek vračila sprožili v roku 1-3 delovnih dni.