SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA (SPP)

https://fanbaseshop.si - velja od tega datuma: 2025-03-21

Preambula

Dobrodošli na naši spletni strani! Hvala, ker ste nam zaupali svoj nakup!

Če imate kakršna koli vprašanja o teh Splošnih pogojih, uporabi spletnega mesta, posameznih izdelkih, postopku nakupa ali če se želite z nami pogovoriti o svojih individualnih potrebah, se obrnite na naše osebje na navedene kontaktne podatke!

Impresum: podatki o ponudniku storitev (prodajalec, podjetje)

Ime : Fanbase Kft.

Sedež : Madžarska 4029 Debrecen, Fényes udvar 13, 7. nadstropje. Vrata 24

Poštni naslov : Madžarska 4029 Debrecen, Fényes udvar 13, 7. nadstropje. Vrata 24

Naslov trgovine, zbirnega mesta : Madžarska 4031 Debrecen, Harsona Street 60. Fanbase Kft. skladišče

Organ za registracijo : registracijsko sodišče v Debrecenu

Matična številka podjetja : 09-09-032723

Davčna številka : 29202342-2-09 (HU29202342)

Predstavnik : Sándor Barta

E-pošta : info@fanbaseshop.si

Spletna stran : https://fanbaseshop.si

Podrobnosti ponudnika gostovanja

Ime : Rackforest Ltd.

Sedež : 1132 Budimpešta, ulica Victor Hugo 11, 5. nadstropje. B05001.

Kontakt : +36 1 211 0044 info@rackforest.com

Spletna stran : https://rackforest.com/

Koncepti

Blago : vključeno v ponudbo spletnega mesta in namenjeno prodaji na spletnem mestu:

Blago, ki vsebuje digitalne elemente : premično blago, ki vključuje ali je povezano z digitalno vsebino ali digitalno storitvijo na tak način, da blago ne bi moglo opravljati svojih funkcij brez zadevne digitalne vsebine ali digitalne storitve.

Digitalna vsebina : podatki, proizvedeni ali posredovani v digitalni obliki

bojim se : Prodajalec in kupec skupaj

Potrošnik : fizična oseba, ki deluje izven svoje trgovske, poklicne ali poslovne dejavnosti

Potrošniška pogodba : pogodba, kjer je ena od strank potrošnik

Funkcionalnost : sposobnost blaga, ki vsebuje digitalne elemente, digitalno vsebino ali digitalno storitev, da izvaja funkcije, ki ustrezajo njegovemu namenu.

Proizvajalec : proizvajalec blaga, v primeru uvoženega blaga, uvoznik, ki blago vnese na ozemlje Evropske unije, in katera koli oseba, ki se predstavlja kot proizvajalec z navedbo imena, blagovne znamke ali drugega razlikovalnega znaka blaga.

Interoperabilnost : zmožnost blaga, digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki vsebuje digitalne elemente, da deluje skupaj s strojno in programsko opremo, ki se razlikuje od tiste, s katero se običajno uporablja ista vrsta blaga, digitalne vsebine ali digitalne storitve.

Združljivost : zmožnost blaga, digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki vsebuje digitalne elemente, da brez potrebe po spreminjanju deluje skupaj s strojno ali programsko opremo, s katero se blago, digitalna vsebina ali digitalne storitve iste vrste običajno uporabljajo.

Spletno mesto : to spletno mesto, ki se uporablja za sklenitev pogodbe

Pogodba : Kupoprodajna pogodba, sklenjena med prodajalcem in kupcem prek spletnega mesta in elektronske pošte.

Trajni nosilec podatkov : vsaka naprava, ki potrošniku ali podjetju omogoča shranjevanje podatkov, naslovljenih nanj osebno, na način, ki je dostopen v prihodnosti in za obdobje, ki ustreza namenu podatkov, ter prikaz shranjenih podatkov v nespremenjeni obliki.

Naprava za komunikacijo med oddaljenima strankama : naprava, ki je primerna za dajanje pogodbene izjave v odsotnosti strank – za sklenitev pogodbe. Takšna sredstva so zlasti tiskani obrazec z naslovom ali brez njega, standardno pismo, oglas z naročilnico, objavljen v tiskovnem izdelku, katalog, telefon, faks in naprava za dostop do interneta.

Pogodba na daljavo : potrošniška pogodba, sklenjena v okviru sistema prodaje na daljavo, organiziranega za zagotavljanje blaga ali storitev po pogodbi, brez sočasne fizične prisotnosti strank, pri čemer pogodbeni stranki za sklenitev pogodbe uporabljata izključno sredstvo komunikacije med osebami na daljavo.

Podjetnik : oseba, ki deluje v okviru svojega poklica, samostojnega poklica ali poslovne dejavnosti.

Kupec/Vi : oseba, ki sklene pogodbo z oddajo nakupne ponudbe preko spletne strani.

Garancija : V primeru pogodb, sklenjenih med potrošnikom in podjetjem (v nadaljevanju: potrošniška pogodba) v skladu s civilnim zakonikom,

  1. garancija za izvedbo pogodbe, ki jo podjetje prostovoljno prevzame za pravilno izvedbo pogodbe poleg ali v odsotnosti svoje pravne obveznosti, in
  2. obvezno jamstvo na podlagi zakona

Nakupna cena : nadomestilo, plačano za Blago in zagotavljanje digitalne vsebine.

Ustrezna zakonodaja

Pogodbo urejajo določbe madžarskega prava, zlasti pa se uporabljajo naslednji zakoni:

Obseg in sprejetje GTC

Vsebino pogodbe, sklenjene med nami, poleg določil ustreznih zavezujočih pravnih predpisov določajo ti Splošni pogoji (v nadaljevanju: SPP). V skladu s tem ti SPP vsebujejo pravice in obveznosti vas in nas, pogoje za sklenitev pogodbe, dobavne roke, pogoje dostave in plačila, pravila o odgovornosti ter pogoje za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe.

Tehnične informacije, potrebne za uporabo spletnega mesta, ki niso vsebovane v teh SPP, so podane z drugimi informacijami, ki so na voljo na spletnem mestu.

Pred zaključkom naročila se morate seznaniti z določili teh SPP.

E-račun

Naše podjetje je bilo ustanovljeno leta 2007. Zakon, 175. člen. uporablja elektronski račun po S sprejemom teh SPP soglašate z uporabo elektronskega izdajanja računov.

Postopek v primeru nepravilne cene

Za očitno nepravilno prikazane cene se štejejo:

V primeru navedene napačne cene, prodajalec ponuja možnost nakupa blaga po realni ceni, s tem podatkom se kupec lahko odloči, ali bo blago naročil po realni ceni ali ne bo uporabil te možnosti, v tem primeru pa med strankama ne bo sklenjena pogodba.

Reševanje pritožb in pravna sredstva

Potrošnik lahko vloži zahtevek za uveljavljanje garancije, garancije za izdelek ali garancijo v zvezi z blagom ali ugovor za odpravo kršitve posamezne pravice ali interesa (pritožba potrošnika po Zakonu o varstvu potrošnikov) v zvezi z ravnanjem, delovanjem ali opustitvijo dejanja prodajalca ali osebe, ki deluje v interesu ali koristi prodajalca, neposredno povezane z distribucijo ali prodajo blaga potrošnikom, in sicer na naslednje kontaktne podatke in načine:

Potrošnikovo garancijo, garancijo za izdelek ali garancijski zahtevek ne krije prodajalec, temveč Fgytv. pravila za obravnavanje pritožb potrošnikov, vendar jih je dolžan obravnavati po ločeni zakonodaji.

Potrošnik je Fgytv. Pritožba, ki je ugovor zoper odpravo kršitve posamezne pravice ali interesa v zvezi z ravnanjem, delovanjem ali opustitvijo podjetja ali osebe, ki deluje v interesu ali za račun podjetja neposredno v zvezi z distribucijo ali prodajo blaga potrošnikom, se lahko sporoči podjetju ustno ali pisno - z izjemo zahtevkov za garancijo, garancijo za izdelek ali garancijo.

Podjetje je dolžno takoj raziskati ustno pritožbo in jo po potrebi odpraviti . Če se potrošnik ne strinja z obravnavo pritožbe ali takojšnja preiskava pritožbe ni mogoča, je podjetje dolžno pritožbo nemudoma evidentirati in svoje stališče do nje, v primeru osebno sporočene ustne pritožbe pa izročiti potrošniku na kraju samem, v primeru ustne reklamacije sporočene po telefonu ali z uporabo drugih elektronskih komunikacijskih storitev pa jo poslati potrošniku najkasneje v 30 dneh – v skladu z veljavnimi določili odgovor na pisno pritožbo - hkrati z vsebinskim odgovorom. Evidenca o pritožbi mora vsebovati naslednje:

  1. ime in naslov potrošnika,
  2. kraj, čas in način vložitve pritožbe,
  3. natančen opis potrošnikove reklamacije, seznam dokumentov, evidenc in drugih dokazil, ki jih predloži potrošnik,
  4. izjavo podjetja o stališču do potrošnikove reklamacije, če je možna takojšnja preiskava reklamacije,
  5. podpis zapisnikarja in – z izjemo ustne reklamacije po telefonu ali z uporabo drugih elektronskih komunikacijskih storitev – potrošnika,
  6. kraj in čas zapisovanja zapisnika,
  7. v primeru ustne pritožbe, sporočene po telefonu ali z uporabo drugih elektronskih komunikacijskih storitev, enolično identifikacijsko številko pritožbe.

Podjetje je dolžno pisno odgovoriti na pisno pritožbo in sprejeti ukrepe za njeno sporočanje na utemeljen način v tridesetih dneh od prejema , razen če neposredno veljavni pravni akt Evropske unije ne določa drugače. Podjetje je dolžno utemeljiti svoje stališče o zavrnitvi reklamacije. Če je pritožba zavrnjena, je podjetje dolžno potrošnika pisno obvestiti, pri katerem organu ali poravnalnem organu lahko glede na njeno naravo začne postopek z njegovo pritožbo. Podatki morajo vsebovati tudi sedež, telefonske in internetne kontaktne podatke ter poštni naslov pristojnega organa ali spravnega organa v kraju stalnega ali začasnega prebivališča potrošnika. Prodajalec ni podal splošne izjave o predložitvi.

Če morebitni potrošniški spor med prodajalcem in potrošnikom ni rešen med pogajanji, so potrošniku na voljo naslednja pravna sredstva:

Postopek varstva potrošnikov

Možna je vložitev pritožbe pri organu za varstvo potrošnikov. Če potrošnik opazi kršitev svojih potrošniških pravic, ima pravico vložiti pritožbo pri organu za varstvo potrošnikov, pristojnem po kraju njegovega prebivališča. Po presoji pritožbe organ odloči o vodenju postopka varstva potrošnikov. Organe za varstvo potrošnikov na prvi stopnji izvajajo uradi glavnega mesta in občin, pristojni po kraju prebivališča potrošnika, njihovi kontaktni podatki so na voljo tukaj:

Metropolitanski vladni urad Oddelek za varstvo potrošnikov v Budimpešti
Naslov: 1117 Budimpešta, Prielle Kornélia utca 4/b.
Poštni naslov: 6001 Kecskemét, P.O. 189.
E-pošta: mistazgovedelem@bfkh.gov.hu
​​​​Telefonska številka: (1) 450-2598
Spletna stran: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/budapest/megye/szervezet/fogyasztovedelmi-foosztaly
Pristojnost: metropolitansko območje Budimpešte
Vladni urad okrožja Pest Oddelek za varstvo potrošnikov
Naslov: 1072 Budimpešta, Nagy Diófa u.10-12.
Poštni naslov: 6001 Kecskemét, P.O. 189.
E-pošta: fogyved@pest.gov.hu
​​​​Telefonska številka: 06 1 459 4843
Spletna stran: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/pest/megye/szervezet/fogyasztovedelmi-foosztaly
Pristojnost: okrožje Pest
Vladni urad okraja Bács-Kiskun Oddelek za varstvo potrošnikov
Naslov: 6000 Kecskemét, Szent István krt. 19/A.
Poštni naslov: 6001 Kecskemét, P.O. 189.
E-pošta: mistaztovedelem@bacs.gov.hu
​​​​Telefonska številka: 06 76 795 710
Spletna stran: https://
kormanyhivatalok/bacs-kiskun/megye/szervezet/kozlekedesi-muszaki-engedelyezesi-es-fogyasztovedelmi Pristojnost: Bács-Kisk un County
Vladni urad okrožja Baranya Oddelek za varstvo potrošnikov
Naslov: 7630 Pécs, Hengermalom u. 2.
Poštni naslov: 7630 Pécs, Hengermalom u. 2.
E-pošta: mistazgtovedelem@baranya.gov.hu
​​​​Telefonska številka: 06 72 795 398
Spletna stran: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/baranya/megye/szervezet/kozlekedesi-muszaki-engedelyezesi-meresugyi-es
Pristojnost: okrožje Baranya
Vladni urad okrožja Békés Oddelek za varstvo potrošnikov
Naslov: 5600 Békéscsaba, József Attila u. 2-4.
Poštni naslov: 5600 Békéscsaba, József Attila u. 2-4.
E-pošta: fogyved@bekes.gov.hu
​​​​Telefonska številka: +36 66 546 150
Spletna stran: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/bekes/megye/szervezet/kozlekedesi-muszaki-engedelyezesi-es-fogyasztovedelmi
Pristojnost: okrožje Békés
Urad za varstvo potrošnikov okrožja Borsod-Abaúj-Zemplén
Naslov: 3527 Miskolc, József Attila u 20.
E-pošta: mistazgtovedelem@borsod.gov.hu
​​Telefonska številka: 06 46 795 779
Spletna stran: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/borsod-abauj-zem
plen/megye/szervezet/kozlekedesi-muszaki-engedelyezesi-meresugyi Pristojnost: okrožje Borsod-Abaúj-Zemplén
Urad za varstvo potrošnikov okrožja Csongrád-Csanád
Naslov: 6722 Szeged, Rákóczi tér 1.
Poštni naslov: 6722 Szeged, Rákóczi tér 1.
E-pošta: mistazgtovedelem@csongrad.gov.hu
​​​​Telefonska številka: 06 62 680 532
Spletna stran: https://kormanyhivatalok.
hu/kormanyhivatalok/csongrad-csanad /megye/szervezet/kozlekedesi-muszaki-engedelyezesi-meresugyi-es Pristojnost: okrožje Csongrád-Csanád
Vladni urad okrožja Fejér Oddelek za varstvo potrošnikov
Naslov: 8000 Székesfehérvár, Honvéd utca 8.
E-pošta: fogyved@fejer.gov.hu
​​​​Telefonska številka: +36 22 501 751
Spletna stran: https://
kormanyhivatalok/fejer/megye/szervezet/kozlekedesi-muszaki -engedelyezesi-meresugyi-es Pristojnost: okrožje Fejér
Vladni urad okrožja Győr-Moson-Sopron Oddelek za varstvo potrošnikov
Naslov: 9022 Győr, ulica Türr István. 7.
E-pošta: győrztóvedelem@gyor.gov.hu
​​​​Telefonska številka: +36 96 795 950
Spletna stran: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/gyor-moson-sopron/megye/szervezet/kozlekedesi-muszaki-engedelyezesi-meresugyi-es
Pristojnost: Győr- Okrožje Moson-Sopron
Oddelek za varstvo potrošnikov okrožja Hajdú-Bihar
: 4025 Debrecen, Széchenyi utca 46.
Poštni naslov: 4025 Debrecen, Széchenyi utca 46.
E-pošta: mistazgovedelem@hajdu.gov.hu
​​Telefon: 06 52 533 924
Faks: 06 52 504 105
Spletna stran: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/hajdu-bihar/megye/szervezet/kozlekedesi-muszaki-engedelyezesi-meresugyi-es
Pristojnost: okrožje Hajdú-Bihar
Oddelek za varstvo potrošnikov okrožja Heves
: 3300 Eger, Kossuth L. u. 9.
Poštni naslov: 3301 Eger, Pf. 216.
E-pošta: fogyved@heves.gov.hu
​​​​Telefonska številka: 06 (36) 515-469
Faks: 06 (36) 516-040
Spletna stran: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/heves/megye/szervezet/kozlekedesi-muszaki-engedelyezesi-es-fogyasztovedelmi
Ju risdikcija: okrožje Heves
Urad za varstvo potrošnikov okrožja Jász-Nagykun-Szolnok
Naslov: 5000 Szolnok, Indóház u. 8.
E-pošta: jasz.fogyved@jasz.gov.hu
​​Telefonska številka: 56/795-165
Spletna stran: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/jasz-nagykun-szolnok/megy
e/szervezet/kozlekedesi -muszaki-engedelyezesi-meresugyi Pristojnost: okrožje Jász-Nagykun-Szolnok
Oddelek za varstvo potrošnikov okrožja Komárom-Esztergom
: 2800 Tatabánya, Bárdos László utca 2.
E-pošta: mistazgovedelem.meff@komarom.gov.hu
​​​​Telefonska številka: (34) 309-303
Spletna stran: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/komarom-esztergom/megy
e/szervezet/kozlekedesi-muszaki-engedelyezesi-es Pristojnost: Komárom-Esztergom County

Oddelek za varstvo potrošnikov okrožja Nógrád : 3100 Salgótarján, Karancs út 54.
E-pošta: fogyved@nograd.gov.hu
​​​​Telefonska številka: 06 32 511 116
Spletna stran: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/nograd/megye/szervezet/kozlekedesi-muszaki-engede lyezesi-es-fogyasztovedelmi Pristojnost
: okrožje Nógrád
Vladni urad okrožja Somogy Oddelek za varstvo potrošnikov
Naslov: 7400 Kaposvár, Vásártéri út 2.
E-pošta: mistazgovedelem@somogy.gov.hu
​​​​Telefonska številka: 06 82 510 868
Spletna stran: https://
kormanyhivatalok/somogy /megye/szervezet/kozlekedesi-mus zaki-engedelyezesi-meresugyi-es Pristojnost: okrožje Somogy
Vladni urad okrožja Szabolcs-Szatmár-Bereg Oddelek za varstvo potrošnikov
Naslov: 4400 Nyíregyháza, Hatzel tér 10.
Poštni naslov: 4401 Nyíregyháza, Pf. 77.
E-pošta: mistazgovedelem@szabolcs.gov.hu
​​​​Telefonska številka: 06 42 500 694
Spletna stran: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/szabolcs-szatmar-bereg/megye/szervezet/kozlekedesi-muszaki-engedelyezesi-es
Pristojnost: Szabolcs-S županija zatmár-Bereg
Oddelek za varstvo potrošnikov okrožja Tolna
: 7100 Szekszárd, Kiskorzó tér 3.
E-pošta: mistazgovedelem@tolna.gov.hu
​​​​Telefonska številka: (74) 795-384
Spletna stran: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/tolna/megye/szervezet/kozlekedesi-muszaki-engedely
ezesi-meresugyi-es Pristojnost: okrožje Tolna
Vladni urad okrožja Vas Oddelek za varstvo potrošnikov
Naslov: 9700 Szombathely, Wesselényi u. 7.
Poštni naslov: 9702 Szombathely, P.O. 24.
E-pošta: mistazgovedelem@vas.gov.hu
​​​​Telefonska številka: +36/70-705-1435
Spletna stran: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/vas/megye/szervezet/kozlekedesi-muszaki-engedelyezesi-meresugyi-es
Pristojnost: okrožje Vas
Oddelek za varstvo potrošnikov okrožja Veszprém
: 8200 Veszprém, Kistó utca 1. Poštni naslov: 8200 Veszprém, Kistó utca 1. E-pošta: mistazgovedelem@veszprem.gov.hu ​​​​Telefonska številka: +36 88 550 510 Spletna stran: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivata lok/veszprem/megye/szervezet/kozlekedesi-muszaki-engedelyezesi-es-fogyasztovedelmi Pristojnost :
okrožje Veszprém



Vladni urad okrožja Zala Oddelek za varstvo potrošnikov
Naslov: 8900 Zalaegerszeg, Pintér Máté u. 22.
Poštni naslov: 8900 Zalaegerszeg, Pintér Máté u. 22.
E-pošta: mistazgovedelem.zala@zala.gov.hu
​​​​Telefonska številka: +36 92 510 530
Spletna stran: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/zala/megye/szervezet/kozlekedesi-muszaki-engedelyezesi-es-fogyasztovedelmi
Pristojnost: okrožje Zala

Sodni postopek

Stranka je upravičena do uveljavljanja zahtevka, ki izhaja iz potrošniškega spora, pred sodiščem v civilnem postopku v skladu z Zakonom V iz leta 2013 o civilnem zakoniku in zakonom CXXX iz leta 2016 o zakoniku o civilnem postopku. po določilih zakona.

Postopek spravnega sveta

Če zavrnemo vašo pritožbo potrošnika, se imate pravico obrniti na poravnalno komisijo, ki je pristojna glede na vaš kraj stalnega ali začasnega prebivališča oziroma tisto, ki ste jo navedli v svoji prijavi. Pogoj za začetek postopka poravnalnega sveta je, da potrošnik poskuša spor rešiti neposredno z zadevnim podjetjem.

Poravnalni organ – razen če potrošnik zahteva osebno zaslišanje – izvede zaslišanje preko spleta, brez osebne prisotnosti, preko elektronske naprave, ki hkrati omogoča avdio in video prenos (v nadaljnjem besedilu: spletna obravnava).

Podjetje je dolžno sodelovati v postopkih spravnega sveta in v tem okviru smo dolžni posredovati svoj odgovor spravnemu svetu v roku, ko ga poravnalni svet pozove. Z izjemo uporabe Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES podjetje zagotovi udeležbo osebe, pooblaščene za sklenitev poravnave, na zaslišanju. Pooblaščeni zastopnik družbe za sklenitev poravnave mora sodelovati na spletni obravnavi. Če potrošnik zahteva osebno zaslišanje, se mora predstavnik podjetja, pooblaščen za sklenitev poravnave, udeležiti zaslišanja vsaj prek spleta.

Več informacij o spravnih odborih je na voljo tukaj: https://www.bekeltetes.hu


Kontaktni podatki posameznih krajevno pristojnih spravnih organov:

Sedež spravnega odbora v Budimpešti
: Budimpešta
Območje pristojnosti: Budimpešta

Kontakt:
Naslov: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. izd. 111.
Poštni naslov: 1253 Budapest, P.O. Box:10.
Telefonska številka: 06-1-488-2131
E-pošta: bekelteto.testulet@bkik.hu
Spletna stran: bekeltet.bkik.hu
Sedež spravnega odbora okrožja Baranya
: Pécs
Območje pristojnosti: okrožje Baranya, okrožje Somogy, okrožje Tolna

Kontaktni podatki:
Naslov: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonska številka: 06-72-507-154
E-naslov: info@baranyabekeltetes.hu
Spletna stran: baranyabekeltetes.hu
Sedež spravnega odbora okrožja Borsod-Abaúj-Zemplén
: Miskolc
Območje pristojnosti: okrožje Borsod-Abaúj-Zemplén, okrožje Heves, okrožje Nógrád

Kontaktni podatki:
Naslov: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonska številka: 06-46-501-090, 06-46-501-091
E-naslov: bekeltetes@bokik.hu
Spletna stran: bekeltetes.borsodmegye.hu
Sedež spravnega odbora okrožja Csongrád-Csanád
: Szeged
Območje pristojnosti: okrožje Békés, okrožje Bács-Kiskun, okrožje Csongrád-Csanád

Kontakt:
Naslov: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonska številka: 06-62/549-392
E-naslov: bekelteto.testulet@cskik.hu
Spletna stran: bekeltetes-csongrad.hu
Sedež spravnega odbora okrožja Fejér
: Székesfehérvár
Območje pristojnosti: okrožje Fejér, okrožje Komárom-Esztergom, okrožje Veszprém

Kontaktni podatki:
Naslov: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétáter 4-6.
Telefonska številka: 06-22-510-310
E-pošta: bekeltetes@fmkik.hu
Spletna stran: www.bekeltetesfejer.hu
Sedež spravnega odbora okrožja Győr-Moson-Sopron
: Győr
Območje pristojnosti: okrožje Győr-Moson-Sopron, okrožje Vas, okrožje Zala

Kontaktni podatki:
Naslov: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonska številka: 06-96-520-217
E-pošta: bekeltetotestulet@gymskik.hu
Spletna stran: bekeltetesgyor.hu
Sedež spravnega odbora okrožja Hajdú-Bihar
: Debrecen
Območje pristojnosti: okrožje Jász-Nagykun-Szolnok, okrožje Hajdú-Bihar, okrožje Szabolcs-Szatmár-Bereg

Kontaktni podatki:
Naslov: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonska številka: 06-52-500-710, +36 52 500 745
E-pošta: bekelteto@hbkik.hu
Spletna stran: hbmbekeltetes.hu
Sedež spravnega odbora okrožja Pest
: Budimpešta
Območje pristojnosti: okrožje Pest

Kontaktni podatki:
Naslov: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
Telefonska številka: 06-1-792-7881
E-pošta: pmbekelteto@pmkik.hu
Spletna stran:
panaszrendezes.hu

Postopek spravnega odbora za osebe, ki se ne štejejo za potrošnike

Potrošnik je po Zakonu o varstvu potrošnikov civilna organizacija, verska pravna oseba, etažna lastnina, stanovanjska zadruga, ki deluje za namene izven svoje samostojne dejavnosti in gospodarske dejavnosti, ki kupi, naroči, prejme, uporablja, uporablja blago ali je prejemnik komercialnega sporočila ali ponudbe v zvezi z blagom in se šteje za potrošnika v okviru postopka spravnega sveta.

Razsodišče ima pravico preverjati in preverjati obstoj potrošniške kakovosti. Poslovnik ureja pravilnik, ki ga pripravi poravnalni odbor.

Druge ocene

Uporaba spletnega mesta

Nakup ne zahteva registracije.

Izbira izdelka

S klikom na kategorije izdelkov na spletni strani lahko izberete želeno družino izdelkov in znotraj nje posamezno Blago. S klikom na posamezni izdelek boste našli fotografijo izdelka, številko artikla, opis in ceno. Ob nakupu morate plačati ceno, ki je navedena na spletni strani.

Dodaj v košarico

Ko izberete izdelek, lahko kliknete gumb »Dodaj v košarico«, da v košarico položite poljubno število izdelkov, ne da bi pri tem prevzeli kakršno koli obveznost nakupa ali plačila, saj dajanje izdelka v košarico ne pomeni ponudbe.

Priporočamo, da blago dodate v košarico, tudi če niste prepričani, ali želite blago kupiti, saj boste tako z enim klikom videli, katero blago ste v tistem trenutku izbrali, ter si ga lahko ogledovali in primerjali na enem zaslonu. Vsebino košarice lahko poljubno spreminjate do zaključka naročila - do pritiska na gumb "Zaključi naročilo" lahko poljubno blago odstranite iz košarice, dodate novo blago v košarico ali spremenite želeno količino.

Če izbrani izdelek odložite v košarico, se bo pojavilo ločeno okno z besedilom "Izdelek dodan v košarico". Če ne želite izbrati več izdelkov, kliknite gumb "Naprej v košarico"! Če si želite ponovno ogledati izbrani izdelek ali v košarico dodati drug izdelek, kliknite gumb "Nazaj na izdelek"!

Poglej voziček

Med uporabo spletne strani lahko kadarkoli preverite vsebino vaše košarice s klikom na ikono "Ogled košarice" na vrhu spletne strani. Tukaj imate možnost odstraniti izbrano blago iz košarice ali spremeniti količino blaga. Po spremembi bo sistem prikazal informacije, ki ustrezajo podatkom, ki ste jih spremenili, vključno s ceno Blaga, dodanega v košarico.
Če ne želite izbrati dodatnih izdelkov in jih dodati v košarico, lahko nakupovanje nadaljujete s klikom na gumb »Na blagajno«.

Vnesite podatke o stranki

Po pritisku na gumb "Naprej na blagajno" se prikaže vsebina košarice in skupna kupnina, ki jo morate plačati ob nakupu blaga, ki ste ga izbrali. V polju »Načini dostave« morate označiti, ali želite naročeno blago prevzeti osebno (osebni prevzem) ali zahtevati dostavo. V primeru dostave vam sistem izpiše strošek dostave, ki ga morate plačati ob oddaji naročila.

V besedilno polje »Podrobnosti naročila« lahko vnesete svoje polno ime, naslov, e-poštni naslov in telefonsko številko. Podatke, vnesene v besedilno polje »Podrobnosti naročila«, sistem samodejno shrani v besedilno polje »Načini dostave«. Če želite, da se vaše naročilo pošlje na drug naslov, kliknite gumb »Določite drug naslov za dostavo«. V polje z besedilom "Opozorilo za naročilo skrbniku" lahko vnesete poljubne dodatne podatke.

Pregled naročila

Po izpolnitvi zgornjih besedilnih okenc lahko nadaljujete postopek naročanja s klikom na gumb »Nadaljuj na naslednji korak« ali pa izbrišete/popravite do sedaj vnesene podatke s klikom na gumb »Uredi«. Na vsebino košarice se vrnete s klikom na gumb "Uredi košarico". Ko kliknete gumb »Shrani«, boste preusmerjeni na stran »Načini plačila«. Tukaj si lahko ogledate povzetek podatkov, ki ste jih predhodno vnesli, vključno z vsebino košarice, uporabnikom, podatki o obračunu in pošiljanju ter znesek, ki ga morate plačati (teh podatkov tukaj ne morete spremeniti, razen če kliknete gumb »Uredi«).

Zaključevanje naročila (izdelava ponudbe)

Če ste prepričani, da vsebina košarice ustreza blagu, ki ga želite naročiti, in da so vaši podatki pravilni, lahko zaključite naročilo s klikom na gumb " Naročilo ". Podatki na spletnem mestu ne predstavljajo ponudbe za sklenitev pogodbe s strani prodajalca. Za naročila, ki so predmet teh SPP, se štejete za ponudnika.

S pritiskom na gumb " Naročilo " izrecno potrjujete , da se vaša ponudba šteje za oddano in da vaša izjava - če jo prodajalec potrdi v skladu s temi SPP - pomeni obveznost plačila. Prodajalec je dolžan kupcu nemudoma elektronsko potrditi prejem naročila. Če naročnik tega potrdila ne prejme v predvidenem roku glede na naravo storitve, vendar najkasneje v 48 urah od dneva oddaje naročila, je naročnik prost obveznosti dajanja ponudbe ali pogodbene obveznosti.

Obdelava naročil, sklenitev pogodbe

Obdelava naročil poteka v dveh fazah. Naročilo imate možnost oddati kadarkoli. Najprej boste prejeli samodejno potrditev vašega naročila, ki beleži le dejstvo, da je bilo vaše naročilo prejeto preko spletne strani, vendar ta potrditev ne pomeni sprejema vaše ponudbe. Če opazite, da avtomatsko potrditveno e-poštno obvestilo vsebuje napačne podatke (npr. ime, naslov za dostavo, telefonsko številko itd.), ste nas dolžni o tem nemudoma obvestiti po e-pošti in pri tem navesti pravilne podatke. Če v 24 urah po oddaji naročila ne prejmete samodejnega potrditvenega e-poštnega sporočila, nas kontaktirajte, saj je možno, da vašega naročila naš sistem ni prejel zaradi tehničnih razlogov.

Po pošiljanju vaše ponudbe bo prodajalec vašo ponudbo potrdil z drugim elektronskim sporočilom. Pogodba je sklenjena, ko vam potrditveno e-poštno sporočilo, ki ga je poslal prodajalec, postane dostopno v vašem e-poštnem sistemu (druga potrditev, sprejem ponudbe).

Načini prevzema, provizije za prevzem, načini plačila

Informacije o načinih pošiljanja in plačila najdete na tej strani.

Rok za izvedbo

V primeru kupca, ki je potrošnik, je prodajalec dolžan blago dati kupcu na razpolago brez odlašanja, najkasneje pa v tridesetih dneh po sklenitvi pogodbe, razen če se stranki ne dogovorita drugače.

Na podlagi navedenega je splošen dobavni rok za naročilo največ 30 dni od dneva potrditve naročila . Prodajalec bo posredoval podatke o morebitnih odstopanjih od tega (vendar ne daljše od 30 dni) za posamezen način dostave.

V primeru zamude s strani prodajalca ima kupec pravico ukrepati proti prodajalcu v skladu z zakonom V iz leta 2013 o civilnem zakoniku.

Pridržek pravic, lastninska klavzula

Če ste že naročili blago, vendar ga niste prejeli med dostavo (razen v primerih, ko ste uveljavljali pravico do odstopa od pogodbe), ali je bilo blago vrnjeno prodajalcu s statusom nedobavljivo, bo prodajalec pogojeval izpolnitev naročila s predplačilom kupnine in stroškov pošiljanja.

Prodajalec lahko zadrži dostavo blaga, dokler se ne prepriča, da je bilo plačilo za blago uspešno izvedeno z elektronsko plačilno rešitvijo (vključno s primerom, ko v primeru blaga, plačanega z bančnim nakazilom, kupec nakaže kupnino v valuti svoje države članice in prodajalec zaradi menjalnega tečaja, bančnih provizij in stroškov ne prejme celotnega zneska kupnine in stroškov dostave). Če cena blaga ni v celoti plačana, lahko prodajalec pozove kupca k dopolnitvi kupnine.

Prodaja v tujini

Prodajalec pri uporabi spletnega mesta ne razlikuje med strankami na Madžarskem in tistimi zunaj Evropske unije. Če v teh SPP ni določeno drugače, prodajalec zagotavlja dostavo/prejem naročenega blaga na ozemlju Madžarske.

Določbe teh SPP veljajo tudi za nakupe izven Madžarske, pod pogojem, da je kupec v smislu te točke na podlagi določb ustrezne uredbe potrošnik, ki je državljan države članice ali ima prebivališče v državi članici, ali podjetje, ki ima sedež v državi članici in kupuje blago ali uporablja storitve v Evropski uniji izključno za končno uporabo ali deluje s tem namenom. Potrošnik je fizična oseba, ki deluje za namen, ki je izven okvira njegove komercialne, industrijske, obrtne ali poklicne dejavnosti.

Jezik komunikacije in nakupa je predvsem madžarski, prodajalec ni dolžan komunicirati s kupcem v jeziku države članice kupca.

Prodajalec ni dolžan izpolnjevati nobenih nepogodbenih zahtev, kot so označevanje ali sektorsko specifične zahteve, določene v nacionalni zakonodaji kupčeve države članice v zvezi z ustreznim blagom, ali obvestiti kupca o takih zahtevah.

Če ni navedeno drugače, prodajalec uporablja madžarski DDV za vse blago.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice v skladu s temi SPP.

Če je uporabljena rešitev za elektronsko plačevanje, bo plačilo izvedeno v valuti, ki jo določi prodajalec,

Prodajalec lahko zadrži dostavo Blaga, dokler se ne prepriča, da je bilo plačilo cene Blaga in provizije za dostavo uspešno in v celoti izvedeno z uporabo elektronske plačilne rešitve (vključno s primerom, ko v primeru blaga, plačanega z bančnim nakazilom, kupec nakaže kupnino (strošek dostave) v valuti svoje države članice in prodajalec ne prejme celotnega zneska kupnine zaradi menjalnega tečaja, bančnih provizij in stroškov). Če cena blaga ni v celoti plačana, lahko prodajalec pozove kupca k dopolnitvi kupnine.

Prodajalec strankam, ki niso iz Madžarske, za dostavo blaga nudi enake možnosti dostave kot madžarskim strankam.

Če lahko kupec zahteva dostavo blaga na ozemlje Madžarske ali na ozemlje katere koli druge države članice Evropske unije v skladu s SPP, lahko kupec izven Madžarske to zahteva tudi na kateri koli način dostave, ki je določen v SPP.

Če se kupec lahko odloči za osebni prevzem blaga pri prodajalcu v skladu s SPP, lahko to možnost uporabljajo tudi kupci, ki niso iz Madžarske.

V nasprotnem primeru lahko kupec zahteva pošiljanje blaga v tujino na lastne stroške. Madžarske stranke nimajo te pravice.

Prodajalec izpolni naročilo po plačilu poštnine. Če kupec ne plača poštnine prodajalcu ali ne poskrbi za lastno pošiljanje do vnaprej dogovorjenega datuma, bo prodajalec prekinil pogodbo in kupcu vrnil vplačano kupnino.


Informacije za potrošnike

Informacije o pravici potrošnika do odstopa od pogodbe

Za potrošnike, civilni zakonik. 8:1. Po 3. točki 1. poglavja se kvalificira le fizična oseba, ki deluje izven svojega poklica, samostojne dejavnosti ali poslovne dejavnosti, zato pravne osebe ne morejo uveljavljati pravice do odstopa brez utemeljitve!

Za potrošnika veljajo določila 45/2014. (II. 26.) Vlada. V skladu z 20. točko odloka imate pravico odstopiti brez navedbe razloga. Potrošnik ima pravico do odstopa od pogodbe

a) V primeru prodajne pogodbe,
aa) Blago,
b) v primeru prodaje več Blaga, zadnje dobavljeno Blago,
c) v primeru blaga, ki je sestavljeno iz več kosov ali kosov, zadnji dobavljeni kos ali kos,
ad) če je treba blago zagotavljati redno v določenem roku, se lahko prva storitev izvede v 14 dneh od datuma prevzema s strani potrošnika ali tretje osebe, ki jo navede , razen prevoznika.

Potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik, ki jo določi potrošnik, lahko uveljavlja to pravico v roku 14 koledarskih dni od datuma prevzema blaga .

Določbe te klavzule ne vplivajo na potrošnikovo pravico do uveljavljanja pravice do odstopa iz te klavzule v obdobju med datumom sklenitve pogodbe in datumom prevzema blaga.

Če je potrošnik podal ponudbo za sklenitev pogodbe, ima potrošnik pravico do odstopa od ponudbe pred sklenitvijo pogodbe, s čimer preneha zavezujoča narava ponudbe za sklenitev pogodbe.

Če prodajalec potrošnika ni seznanil z rokom in drugimi pogoji za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe (zlasti tistimi iz 22. člena Uredbe Vlade RS) ter s predlogo izjave v Prilogi 2, se zgoraj naveden odstopni rok podaljša za 12 mesecev. Če je prodajalec potrošniku posredoval informacijo o uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe v roku 12 mesecev od izteka odstopnega roka, se rok za odstop ali odstop od pogodbe izteče 14. dan po posredovanju te informacije.

Izjava o odstopu od pogodbe, uveljavljanje potrošnikove pravice do odstopa od pogodbe ali odpoved pogodbe

Za potrošnika veljajo določila 45/2014. (II. 26.) Vlada. Svojo pravico iz 20. člena odloka lahko uveljavljate z jasno izjavo v ta namen ali z uporabo predloge izjave, ki jo lahko prenesete s spletne strani.

Veljavnost odstopne izjave potrošnika

Šteje se, da je pravica do odstopa uresničena v roku, če potrošnik odda svojo izjavo v roku.

V primeru pisnega odstopa ali odpovedi zadošča, da odstopno ali odpovedno izjavo pošljete v roku.

Potrošnik nosi dokazno breme, da je uveljavil pravico do odstopa v skladu s to določbo.

Prodajalec je dolžan potrošnikovo odstopno izjavo ob prejemu potrditi na elektronskem nosilcu podatkov.

Obveznosti prodajalca v primeru potrošnikovega odstopa od pogodbe

Prodajalčeva obveznost vračila kupnine

Če za potrošnika veljajo določila 45/2014. (II. 26.) Vlada. odstopi od pogodbe v skladu z 22. točko Uredbe, prodajalec najkasneje v štirinajstih dneh po seznanitvi z odstopom od pogodbe povrne celoten znesek, ki ga je potrošnik plačal kot nadomestilo, vključno s stroški, nastalimi v zvezi z izvedbo, vključno s stroški dostave. Upoštevajte, da ta določba ne velja za dodatne stroške, ki nastanejo z izbiro načina prevoza, ki ni najcenejši standardni način prevoza.

Način prodajalčeve obveznosti vračila

45/2014. (II. 26.) Vlada. V primeru odstopa ali odpovedi v skladu z 22. točko Odloka bo prodajalec povrnil dolgovani znesek potrošniku na enak način kot plačilno sredstvo, ki ga je uporabil potrošnik. Z izrecnim soglasjem potrošnika lahko prodajalec za vračilo uporabi drugo plačilno sredstvo, vendar potrošniku zaradi tega ne sme zaračunati dodatnih stroškov. Prodajalec ne odgovarja za morebitno zamudo zaradi nepravilne in/ali netočne številke bančnega računa ali poštnega naslova, ki ga je posredoval potrošnik.

Dodatni stroški

Če potrošnik izrecno izbere način prevoza, ki ni najcenejši standardni način prevoza, mu prodajalec ni dolžan povrniti nastalih dodatnih stroškov. V takem primeru smo dolžni vrniti znesek do višine navedenih splošnih stroškov pošiljanja.

Pridržna pravica

Prodajalec lahko zadrži znesek, ki ga dolguje potrošniku, dokler potrošnik ne vrne blaga ali nedvomno dokaže, da je bilo vrnjeno; upošteva se zgodnejši od obeh datumov. Pošiljk, poslanih z gotovino ob dostavi ali kurirju, ne sprejemamo.

V primeru odstopa ali prenehanja obveznosti potrošnika

Vračilo blaga

Če za potrošnika veljajo določila 45/2014. (II. 26.) Vlada. odstopi od pogodbe v skladu z 22. členom uredbe, je dolžan blago nemudoma, najkasneje pa v štirinajstih dneh od sporočila o odstopu, vrniti ali izročiti prodajalcu ali osebi, ki jo prodajalec pooblasti za prevzem blaga. Šteje se, da je vračilo opravljeno v roku, če potrošnik blago pošlje pred iztekom roka.

Nosi neposredne stroške, povezane z vračilom blaga

Potrošnik nosi neposredne stroške vračila blaga. Blago mora biti vrnjeno na naslov prodajalca. Če prodajalec blago prodaja tudi v poslovnih prostorih in potrošnik pravico do odstopa od pogodbe uveljavlja osebno v poslovnih prostorih podjetja, ima pravico istočasno vrniti blago v podjetje. Če potrošnik odpove pogodbo o opravljanju storitev, sklenjeno izven poslovnih prostorov ali med oddaljenimi strankami po začetku izpolnjevanja, je dolžan podjetju plačati nadomestilo v sorazmerju s storitvijo, opravljeno do dneva obvestila podjetju o odpovedi. Znesek, ki ga mora sorazmerno plačati potrošnik, se določi na podlagi skupnega zneska nadomestila, dogovorjenega v pogodbi, plus davek. Če potrošnik dokaže, da je tako določen skupni znesek previsok, se sorazmerni znesek izračuna na podlagi tržne vrednosti opravljenih storitev do dneva odpovedi pogodbe. Upoštevajte, da ne moremo sprejeti blaga, vrnjenega z gotovino ob dostavi ali po pošti.

Obveznost potrošnika za amortizacijo

Potrošnik je odgovoren za vsako zmanjšanje vrednosti, ki je posledica uporabe, ki presega tisto, ki je potrebna za ugotavljanje narave, lastnosti in delovanja blaga.

Pravice do odstopa od pogodbe ni mogoče uveljaviti v naslednjih primerih:

Prodajalec vas izrecno opozarja, da ne morete uveljavljati svoje pravice do odstopa od pogodbe v skladu z vladno uredbo 45/2014 (II.26.). Uredba § 29. V primerih iz prvega odstavka:

  1. po tem, ko je bila storitev v celoti opravljena, če pa pogodba ustvarja plačilno obveznost za potrošnika, se je na to izjemo mogoče sklicevati le, če se je izvajanje začelo s potrošnikovim izrecnim predhodnim soglasjem in potrdilom potrošnika, da bo izgubil pravico do odstopa od pogodbe takoj, ko bo podjetje v celoti izpolnilo pogodbo;
  2. v zvezi s produktom ali storitvijo, na katere ceno ali pristojbino podjetje finančnega trga ne more vplivati ​​in je podvržena morebitnim nihanjem v obdobju, določenem za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe;
  3. v primeru blaga, ki ni montažno izdelano in je bilo proizvedeno po navodilih potrošnika ali na njegovo izrecno željo, ali v primeru blaga, ki je bilo jasno prilagojeno potrošniku;
  4. v zvezi z blagom, ki je pokvarljivo ali ima kratek rok trajanja;
  5. v zvezi z blagom v zaprti embalaži, ki ga ni mogoče vrniti po odprtju po dostavi iz zdravstvenih ali higienskih razlogov (Opozarjamo vas, da v zvezi z blagom v zaprti embalaži, ki ga ni mogoče vrniti po odprtju po dostavi iz zdravstvenih ali higienskih razlogov, uporaba, ki je potrebna za ugotavljanje narave, lastnosti in delovanja blaga, povzroči izgubo pravice do odstopa.);
  6. v zvezi z Blagom, ki je po svoji naravi neločljivo pomešano z drugim Blagom po dostavi;
  7. za alkoholno pijačo, katere dejanska vrednost je odvisna od tržnih nihanj na način, na katerega podjetje ne more vplivati, za ceno pa sta se stranki dogovorili ob sklenitvi prodajne pogodbe, vendar je pogodba izpolnjena šele po preteku tridesetih dni od sklenitve;
  8. pri podjemni pogodbi, kjer podjetje obišče potrošnika na izrecno zahtevo potrošnika, da opravi nujna popravila ali vzdrževalna dela;
  9. v zvezi s prodajo in nakupom zaprtih avdio ali video posnetkov ter kopij računalniške programske opreme, če je potrošnik po dostavi odprl embalažo;
  10. v zvezi s časopisi, revijami in periodičnimi publikacijami, razen naročniških pogodb;
  11. pri pogodbah, sklenjenih na javni dražbi;
  12. pri pogodbi o zagotavljanju nastanitve, razen stanovanjskih storitev, prevozov, najema vozil, gostinskih storitev ali storitev v zvezi s preživljanjem prostega časa, če je v pogodbi določen rok ali rok;
  13. v zvezi z digitalnimi vsebinami na nematerialnem mediju, če je prodajalec z izrecnim predhodnim soglasjem potrošnika začel z izvajanjem in je potrošnik hkrati izjavil, da se zaveda, da bo po začetku izvajanja izgubil pravico do odstopa od pogodbe, podjetje pa je potrošniku poslalo potrdilo.

Informacije o garancijah za izdelke in garancijah glede zagotavljanja skladnosti blaga v zvezi s potrošniškimi pogodbami

Ta del informacij za potrošnike temelji na vladni uredbi 45/2014 (II.26.). Na podlagi pooblastila oddelka 11 (5) vladne uredbe št. 45/2014 (II.26.) pripravljeno ob upoštevanju Priloge 3 Uredbe

Informacije za potrošnike veljajo izključno za kupce, ki se štejejo za potrošnike; pravila, ki veljajo za kupce, ki se ne štejejo za potrošnike, so vključena v posebno poglavje.

Zahteve za izvedbo v skladu s pogodbo v primeru potrošniške pogodbe

Zahteve za skladnost s pogodbo na splošno za blago, ki se prodaja po potrošniških pogodbah, in blago, ki vsebuje digitalni element

Blago in izvedba morata v času izvedbe izpolnjevati zahteve Uredbe (ES) št. 373/2021. (VI.30.) Govt. zahteve, določene v uredbi.

Da se izvedba šteje za skladno s pogodbo, mora Blago, ki je predmet pogodbe

Da bi se izvedba štela v skladu s pogodbo – poleg tega – blago, ki je predmet pogodbe

Ni treba, da je blago v skladu z zgornjo javno izjavo, če prodajalec to dokaže

Nepravilna izpolnitev pogodbe o prodaji blaga

Prodajalec opravi napako, če je napaka na blagu posledica nepravilne vgradnje, pod pogojem, da:

a) zagon je del prodajne pogodbe in ga je izvedel prodajalec ali na odgovornost prodajalca; oz

b) namestitev je moral opraviti potrošnik, nepravilna namestitev pa je posledica pomanjkljivosti v navodilih za namestitev, ki jih je posredoval prodajalec – ali v primeru blaga, ki vsebuje digitalne elemente, ponudnik digitalne vsebine ali digitalne storitve.

Če v skladu s prodajno pogodbo blago da v uporabo prodajalec ali dajanje v obratovanje poteka na odgovornost prodajalca, se šteje, da je prodajalec izpolnil izpolnitev, ko je dajanje v obratovanje končano.

Če je pri blagu, ki vsebuje digitalne elemente, prodajna pogodba predvidena neprekinjeno zagotavljanje digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem časovnem obdobju, je prodajalec odgovoren za napako na blagu v zvezi z digitalno vsebino, če se napaka pojavi v dveh letih od dobave blaga v primeru neprekinjenega zagotavljanja za obdobje, ki ni daljše od dveh let; se pojavi ali postane prepoznaven.

Zahteve za skladnost s pogodbo za blago, ki vsebuje digitalne elemente, ki se prodaja na podlagi potrošniške pogodbe

Pri blagu, ki vsebuje digitalne elemente, mora prodajalec zagotoviti, da je potrošnik obveščen o posodobitvah digitalne vsebine blaga ali digitalne storitve v zvezi z njim, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti blaga s pogodbo, in zagotoviti, da jih potrošnik prejme.

Prodajalec je dolžan omogočiti posodobitev v primeru kupoprodajne pogodbe

Če potrošnik posodobitev, ki so na voljo, ne namesti v razumnem času, prodajalec ne odgovarja za kakršne koli napake na blagu, če so le-te posledica neuporabe ustrezne posodobitve, pod pogojem, da:

a) je prodajalec obvestil potrošnika o razpoložljivosti posodobitve in posledicah, če je potrošnik ne namesti; in

b) če potrošnik ni namestil posodobitve ali napačna namestitev posodobitve s strani potrošnika ni posledica pomanjkljivosti v navodilih za namestitev, ki jih je zagotovil prodajalec.

Pomanjkljivosti ni mogoče ugotoviti, če je bil potrošnik ob sklenitvi pogodbe posebej seznanjen, da se določena lastnost blaga razlikuje od tu opisane, in je potrošnik to razliko posebej in izrecno sprejel ob sklenitvi prodajne pogodbe.

Zahteve za izvajanje pogodbe v primeru prodaje digitalnih vsebin, ki se prodajajo po potrošniški pogodbi

Prodajalec zagotovi ali dostavi digitalno vsebino potrošniku. Če se pogodbeni stranki ne dogovorita drugače, bo prodajalec potrošniku brez nepotrebnega odlašanja po sklenitvi pogodbe zagotovil digitalno vsebino v zadnji različici, ki je na voljo ob sklenitvi pogodbe.

Šteje se, da je storitev opravljena, ko je digitalna vsebina ali katera koli rešitev, potrebna za dostop do nje ali primerna za prenos, dostavljena potrošniku ali fizični ali virtualni napravi, ki jo je potrošnik izbral za ta namen.

Prodajalec mora zagotoviti, da je potrošnik obveščen in prejema posodobitve digitalne vsebine, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve s pogodbo.

Če pogodba določa neprekinjeno dobavo digitalnih vsebin v določenem časovnem obdobju, mora biti skladnost delovanja glede digitalnih vsebin zagotovljena ves čas trajanja pogodbe.

Če potrošnik posodobitev, ki jih je zagotovil prodajalec, ne namesti v razumnem času, prodajalec ni odgovoren za morebitno okvaro storitve, če je ta posledica izključno neuporabe ustrezne posodobitve, pod pogojem, da

Nepravilna izvedba ni mogoča, če je bil potrošnik ob sklenitvi pogodbe posebej obveščen, da posamezna lastnost digitalne vsebine odstopa od tukaj navedenih zahtev, in je potrošnik ob sklenitvi pogodbe to odstopanje posebej in izrecno sprejel.

Šteje se, da je prodajalec deloval pomanjkljivo, če je napaka v storitvi digitalne vsebine posledica njene nepravilne integracije v potrošnikovo digitalno okolje, pod pogojem, da:

Če pogodba predvideva neprekinjeno zagotavljanje digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem časovnem obdobju, je prodajalec odgovoren za napako v digitalni vsebini, če se napaka pojavi ali postane odkrita v obdobju, določenem v pogodbi.

Če je s pogodbo določena ena storitev ali niz posameznih storitvenih dejanj, se do dokaza nasprotnega domneva, da je napaka, ki jo je potrošnik priznal v enem letu od dneva izpolnitve, obstajala že v času izpolnitve. Vendar pa se ne šteje, da je prodajalec ravnal pomanjkljivo, če dokaže, da potrošnikovo digitalno okolje ni združljivo s tehničnimi zahtevami digitalne vsebine ali digitalne storitve in je o tem potrošnika obvestil na jasen in razumljiv način pred sklenitvijo pogodbe.

Potrošnik je dolžan sodelovati s prodajalcem z namenom, da prodajalec s tehnično razpoložljivimi sredstvi, ki zahtevajo najmanjše posredovanje potrošnika, preveri, ali je vzrok napake digitalno okolje potrošnika. Če potrošnik te obveznosti sodelovanja ne izpolni, potem ko ga je prodajalec pred sklenitvijo pogodbe s to obveznostjo jasno in razumljivo seznanil, nosi dokazno breme potrošnik.

Garancija

V katerih primerih lahko uveljavljate pravico do garancije?

V primeru pomanjkljive izvedbe s strani prodajalca lahko uveljavljate garancijski zahtevek proti prodajalcu v skladu s civilnim zakonikom, v primeru potrošniške pogodbe pa v skladu z vladno uredbo 373/2021 (VI.30.). po pravilih uredbe.

Kakšne pravice imate na podlagi garancijskega zahtevka?

Po lastni izbiri lahko uveljavljate naslednje garancijske zahtevke:

Zahtevate lahko popravilo ali zamenjavo, razen če je izpolnitev vaše zahteve nemogoča ali bi povzročila nesorazmerne dodatne stroške za prodajalca v primerjavi z izpolnitvijo vaše druge zahteve. Če niste ali niste mogli zahtevati popravila ali zamenjave, lahko zahtevate sorazmerno znižanje plačila ali - v skrajnem primeru - lahko odstopite od pogodbe.

Izbrano garancijo lahko zamenjate z drugo, vendar boste krili stroške zamenjave, razen če je bila upravičena ali je prodajalec za to navedel razlog.

V primeru potrošniške pogodbe se domneva, dokler se ne dokaže nasprotno, da je napaka, odkrita v enem letu od datuma dostave blaga in blaga, ki vsebuje digitalne elemente, obstajala že v času dostave blaga, razen če je ta domneva nezdružljiva z naravo blaga ali naravo napake.

Če ima rabljeno blago napako in je bil kupec, ki je potrošnik, o tem obveščen ob nakupu, ponudnik storitev ne odgovarja za znano napako.

Prodajalec lahko zavrne uskladitev blaga s pogodbo, če popravilo ali zamenjava nista mogoča ali če bi povzročila nesorazmerne dodatne stroške za prodajalca, ob upoštevanju vseh okoliščin, vključno z vrednostjo blaga v brezhibnem stanju in resnostjo kršitve pogodbe.

Potrošnik ima tudi pravico – glede na težo kršitve pogodbe – zahtevati sorazmerno znižanje plačila ali odstopiti od nakupne pogodbe, če

Če želi potrošnik odstopiti od kupoprodajne pogodbe zaradi napake, je prodajalec dolžan dokazati, da je napaka nebistvena.

Potrošnik ima pravico zadržati preostali del kupnine, delno ali v celoti, odvisno od teže kršitve pogodbe, dokler prodajalec ne izpolni svojih obveznosti glede skladnosti izvedbe in napake.

Splošno pravilo je, da:

Razumen rok za popravilo ali zamenjavo blaga se izračuna od trenutka, ko je potrošnik podjetje obvestil o napaki.

Potrošnik mora dati blago na voljo podjetju za popravilo ali zamenjavo.

Zmanjšanje nadomestila je sorazmerno, če je njegova višina enaka razliki med vrednostjo, ki jo potrošnik dolguje v primeru pogodbene izpolnitve, in vrednostjo blaga, ki ga je potrošnik dejansko prejel.

Potrošnikova pravica do odstopa od nakupne pogodbe v okviru garancije se lahko uveljavlja s pravno izjavo, naslovljeno na prodajalca, v kateri se izraža odločitev o prekinitvi.

Če pomanjkljivost zadeva le določen del blaga, dobavljenega po prodajni pogodbi, in so zanj izpolnjeni pogoji za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe le za blago z napako, lahko pa jo odstopi tudi za katero koli drugo blago, pridobljeno skupaj z njim, če ni mogoče razumno pričakovati, da bo potrošnik obdržal samo blago, ki je skladno s pogodbo.

Če potrošnik v celoti ali delno odstopi od nakupne pogodbe blaga, dobavljenega po pogodbi,

V kakšnem roku lahko uveljavljate garancijski zahtevek?

Napako ste dolžni prijaviti takoj po ugotovitvi. Okvara, prijavljena v dveh mesecih po odkritju, se šteje za napako, prijavljeno brez odlašanja. Vendar vas želimo opozoriti, da po preteku dvoletnega zastaralnega roka od datuma izpolnitve pogodbe ne morete več uveljavljati svojih pravic iz garancije.

Del časa popravila, v katerem kupec ne more uporabljati blaga, kot je predvideno, ni vključen v zastaralni rok.

Zastaralni rok za garancijske zahtevke za del blaga, na katerega vpliva zamenjava ali popravilo, začne teči znova. To pravilo velja tudi, če se zaradi popravka pojavi nova napaka.

Če je predmet pogodbe med potrošnikom in podjetjem rabljena stvar, se stranki lahko dogovorita za krajši zastaralni rok; tudi v tem primeru ni mogoče veljavno določiti zastaralnega roka, krajšega od enega leta.

Zoper koga lahko uveljavljate garancijski zahtevek?

Svoj garancijski zahtevek lahko uveljavljate proti prodajalcu.

Kateri drugi pogoji obstajajo za uveljavljanje vaših garancijskih pravic?

V enem letu od dobave ni nobenega drugega pogoja za uveljavljanje garancijskega zahtevka, razen obvestila o napaki, če dokažete, da je blago dobavil prodajalec. Vendar pa morate po enem letu od datuma izvedbe dokazati, da je napaka, ki ste jo ugotovili, obstajala že v času izvedbe.

Garancija na izdelek

V katerih primerih lahko uveljavljate svoje pravice iz garancije za izdelek?

V primeru napake na premičnini (blagu) lahko po lastni izbiri uveljavljate garancijski zahtevek ali garancijski zahtevek za izdelek v skladu s pravili civilnega zakonika.

Kakšne pravice imate na podlagi garancijskega zahtevka za izdelek?

Kot garancijski zahtevek za izdelek lahko zahtevate popravilo ali zamenjavo okvarjenega blaga.

V katerih primerih se izdelek šteje za okvarjenega?

Blago je okvarjeno, če ne izpolnjuje zahtev glede kakovosti, ki veljajo ob izročitvi, ali če nima lastnosti, navedenih v opisu proizvajalca.

V katerem roku lahko uveljavljate garancijski zahtevek za izdelek?

Garancijski zahtevek za izdelek lahko uveljavljate v dveh letih od datuma, ko je proizvajalec blago dal na trg. Po tem roku to pravico izgubite.

Proti komu lahko uveljavljate garancijo za izdelek?

Pravice iz garancije za izdelek lahko uveljavljate proti proizvajalcu ali distributerju izdelka (v nadaljnjem besedilu: proizvajalec).

Kakšno je dokazno pravilo pri uveljavljanju garancijskega zahtevka za izdelek?

V primeru uveljavljanja garancije za izdelek morate dokazati, da je napaka na izdelku obstajala v trenutku, ko ga je proizvajalec dal na trg.

V katerih primerih je proizvajalec oproščen obveznosti garancije za izdelek?

Proizvajalec je oproščen obveznosti garancije za izdelek, če lahko dokaže, da:

Proizvajalec mora dokazati samo en razlog za izvzetje.

Upoštevajte, da lahko zaradi iste napake hkrati uveljavljate garancijski zahtevek zoper podjetje in garancijski zahtevek zoper proizvajalca. Če je vaš garancijski zahtevek za izdelek uspešno uveljavljen, lahko garancijski zahtevek za dodatno opremo za zamenjani izdelek ali del izdelka, na katerega je vplivalo popravilo, uveljavljate samo proti proizvajalcu.

Garancija

V katerih primerih lahko uveljavljate svoje garancijske pravice?

151/2003 o obvezni garanciji za nekatere trajne potrošne dobrine. (IX. 22.) Govt. Na podlagi Odloka je prodajalec dolžan zagotoviti garancijo v skladu z Odlokom 10/2024 o opredelitvi obsega trajnih potrošnih dobrin, ki so predmet obvezne garancije. (VI.28.) V primeru prodaje novih trajnih potrošnih dobrin (npr. tehnično blago, orodja, stroji) iz Priloge 1 Uredbe Ministra za finance ter njihovih dodatkov in sestavnih delov v obsegu, ki je tam določen (v nadaljevanju – v tej točki – skupaj imenovano potrošne dobrine).

Pravice, ki izhajajo iz garancije, je mogoče uveljavljati z garancijskim listom ali, kot je podrobno opisano v tem razdelku, s potrdilom o plačilu nadomestila. Prodajalec ni dolžan izdati garancijskega lista ali ga posredovati potrošniku, če prodajna cena potrošnega izdelka ne presega 50.000 HUF, v tem primeru pa se lahko pravice iz garancije uveljavljajo z računom, ki dokazuje plačilo nadomestila.

V primeru, da potrošniku garancijski list ni na vpogled, se šteje, da je sklenitev pogodbe dokazana, če potrošnik predloži dokument o plačilu plačila - račun ali potrdilo, izdano po Zakonu o davku na dodano vrednost. V tem primeru lahko pravice iz garancije uveljavljate s potrdilom o plačilu nadomestila.

Potrošnikovo vračilo odprte embalaže potrošnega izdelka ne more biti pogoj za uveljavljanje pravic iz garancije.

Poleg tega lahko prodajalec prostovoljno prevzame garancijo, v tem primeru pa mora kupcu, ki je potrošnik, zagotoviti garancijsko izjavo.

Garancijska izjava mora biti potrošniku na voljo na trajnem mediju najkasneje ob dostavi blaga.

V garancijski izjavi mora biti navedeno:

Kakšne pravice in v kakšnem roku imate v primeru obvezne garancije?

Garancijske pravice

Kupec lahko zahteva popravilo ali zamenjavo na podlagi svojih pravic iz garancije, lahko zahteva znižanje cene v primerih, ki jih določa zakon, ali lahko dokončno odstopi od pogodbe, če se zavezanec ni zavezal k popravilu ali zamenjavi, te obveznosti ne more izpolniti v ustreznem roku, pri tem pa ščiti interese upravičene stranke, ali če je interes upravičene stranke za popravilo ali zamenjavo prenehal.

Kupec lahko po lastni izbiri prijavi garancijski zahtevek neposredno na sedežu prodajalca, kateri koli njegovi lokaciji, poslovalnici ali servisu, ki ga prodajalec navede na garancijskem listu.

Rok potrditve

Garancijski zahtevek je mogoče uveljavljati v garancijski dobi, garancijska doba je v skladu z Zakonom št. 151/2003. (IX. 22.) Govt. po uredbi:

Neupoštevanje teh rokov povzroči izgubo pravic, vendar se v primeru popravila potrošniškega izdelka garancijska doba podaljša od dneva predaje v popravilo za čas, v katerem kupec zaradi okvare potrošniškega izdelka ni mogel uporabljati po predvidevanju.

Garancijska doba začne teči z dobavo potrošniškega izdelka kupcu ali, če montažo izvede prodajalec ali njegov zastopnik, z datumom montaže.

Če kupec preda potrošniški izdelek v uporabo več kot šest mesecev po dobavi, se kot datum začetka garancijske dobe šteje datum dobave potrošnega izdelka.

Pravila za obravnavanje garancijskih zahtevkov

Pri obravnavi popravka si mora prodajalec prizadevati, da bo popravek izveden v roku 15 dni. Rok za popravilo začne teči po prejemu potrošniškega izdelka.

Če trajanje popravila ali zamenjave presega petnajst dni, je prodajalec dolžan obvestiti kupca o predvidenem trajanju popravila ali zamenjave.

Če prodajalec ob prvem popravilu potrošnega izdelka v garancijski dobi ugotovi, da potrošnega izdelka ni mogoče popraviti, je prodajalec dolžan potrošniški izdelek zamenjati v roku osmih dni, razen če kupec določi drugače. Če zamenjava potrošnega izdelka ni mogoča, je podjetje dolžno potrošniku v osmih dneh vrniti kupnino, navedeno na garancijskem listu, če le-tega ni, pa na dokumentu o plačilu potrošnega izdelka, ki ga predloži potrošnik - računu ali potrdilu, izdanem po Zakonu o davku na dodano vrednost.

Stranka s sprejemom SPP soglaša s posredovanjem informacij v elektronski obliki ali na drug način, primeren za potrditev prejema s strani Stranke.

Če prodajalec ne more popraviti potrošniškega izdelka v 30 dneh:

Če se potrošniški izdelek že četrtič pokvari - razen če potrošnik ne določi drugače - je prodajalec dolžan potrošniški izdelek zamenjati v roku osmih dni. Če zamenjava potrošnega izdelka ni mogoča, je podjetje dolžno potrošniku v osmih dneh vrniti kupnino, navedeno na garancijskem listu, če le-tega ni, pa na dokumentu o plačilu potrošnega izdelka, ki ga predloži potrošnik - računu ali potrdilu, izdanem po zakonu o davku na dodano vrednost.

Potrošniško blago s fiksnimi priključki, ki je predmet obvezne garancije ali je težje od 10 kg ali ga ni mogoče prenašati kot ročno prtljago v javnem prometu - z izjemo vozil - je treba popraviti na mestu uporabe. Če popravila ni mogoče izvesti na mestu obratovanja, bo za odstranitev in montažo ter prevoz na in z mesta obratovanja poskrbelo podjetje ali – v primeru zahtevka za popravilo oddanega neposredno servisnemu servisu – servisni servis.

Izključitve garancije

Predpisi, ki so zapisani v poglavju »Pravila za obravnavanje garancijskih zahtevkov«, ne veljajo za električna kolesa, električne skuterje, štirikolesnike, motorna kolesa, mopede, osebna vozila, avtodome, počitniške prikolice, počitniške prikolice s priklopniki, prikolice in motorna plovila.

Vendar pa si mora prodajalec v primeru tega blaga prizadevati izpolniti zahtevo za popravilo v 15 dneh.

Če trajanje popravila ali zamenjave presega petnajst dni, je prodajalec dolžan obvestiti kupca o predvidenem trajanju popravila ali zamenjave.

Kako je garancija povezana z drugimi garancijskimi pravicami?

Garancija velja poleg garancijskih pravic (garancije za izdelke in dodatke) v tem, da je v primeru garancije dokazno breme ugodnejše za potrošnika.

Prostovoljna garancijska obveznost prodajalca v obveznem garancijskem roku ne sme vsebovati pogojev, ki so za potrošnika neugodnejši od pravic, zagotovljenih z obveznimi garancijskimi pravili. Po tem pa se pogoji prostovoljne garancije lahko prosto določajo, vendar tudi v tem primeru garancija ne sme vplivati ​​na pravice potrošnika, ki izhajajo iz zakona, vključno s tistimi, ki izhajajo iz garancije za blago.

Zahtevek za zamenjavo v treh delovnih dneh

Institucija zahteve za zamenjavo v treh delovnih dneh velja tudi v primeru prodaje preko spletne trgovine. Zahtevek za zamenjavo v treh delovnih dneh je mogoče uveljavljati pri novem trajnem potrošnem blagu, po katerem mora prodajalec, če nekdo uveljavlja zahtevo za zamenjavo v 3 delovnih dneh, to razlagati tako, da je bilo blago v času prodaje že okvarjeno in mora blago zamenjati brez nadaljnjega ukrepanja.

Kdaj je prodajalec oproščen svoje garancijske obveznosti?

Prodajalec je oproščen garancijske obveznosti le, če dokaže, da je vzrok napake nastal po izvedbi.

Upoštevajte, da lahko hkrati, vzporedno, uveljavljate garancijski zahtevek za isto napako in garancijski zahtevek za izdelek. Če pa ste enkrat uspešno uveljavljali pomanjkljivo izvedbo zaradi dane napake (npr. podjetje je zamenjalo izdelek), tega ne morete več uveljavljati na drugi pravni podlagi v zvezi z isto napako.

Informacije o garancijah za izdelke in materialnih garancijah v zvezi z jamstvom skladnosti blaga za kupce, ki niso potrošniki.

Splošna pravila za garancijske pravice

Kupec, ki ni potrošnik, lahko po lastni izbiri uveljavlja naslednje garancijske zahtevke:

Zahtevate lahko popravilo ali zamenjavo, razen če je izpolnitev vaše zahteve nemogoča ali bi povzročila nesorazmerne dodatne stroške za prodajalca v primerjavi z izpolnitvijo vaše druge zahteve. Če popravilo ali zamenjava ni bila zahtevana ali je ni bilo mogoče zahtevati, lahko kupec zahteva sorazmerno znižanje nadomestila ali pa lahko kupec odpravi napako na stroške prodajalca ali jo da popraviti komu drugemu ali v skrajnem primeru odstopi od pogodbe.

Izbrano garancijo lahko zamenjate z drugo, vendar boste krili stroške zamenjave, razen če je bila upravičena ali je prodajalec za to navedel razlog.

V primeru rabljenega blaga se garancija in garancijske pravice na splošno razlikujejo od splošnih pravil. Pri rabljenem blagu lahko govorimo tudi o pomanjkljivi izvedbi, vendar je treba upoštevati okoliščine, v katerih je kupec lahko pričakoval nastanek določenih napak. Zaradi zastarelosti so nekatere okvare pogostejše, zaradi česar ni mogoče domnevati, da je rabljen izdelek lahko enake kakovosti kot na novo kupljen. Na podlagi tega lahko kupec uveljavlja svoje garancijske pravice le za napake, ki so poleg napak, ki so posledica uporabe in so nastale neodvisno od njih. Če ima rabljeno blago napako in je bil kupec, ki je potrošnik, o tem obveščen ob nakupu, ponudnik storitev ne odgovarja za znano napako.

Za kupce, ki niso potrošniki, je garancijska doba 1 leto, ki začne teči z dnem izvedbe (prenosa).

Garancija za izdelek in garancija

Garancija na izdelek in obvezna garancija veljata samo za kupce, ki se štejejo za potrošnike.

Če prodajalec prostovoljno zagotovi garancijo za določen izdelek, bo to posebej označeno ob nakupu izdelka.

Če proizvajalec zagotovi proizvajalčevo garancijo za blago, ki velja tudi za stranke, ki niso potrošniki, jo je mogoče uveljavljati neposredno pri proizvajalcu.