SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA (SPP)

https://fanbaseshop.si - velja od tega datuma: 2024-07-01

 

Preambula

Dobrodošli na naši spletni strani! Hvala, ker ste nam zaupali svoj nakup!

Če imate kakršna koli vprašanja o teh Splošnih pogojih, uporabi spletnega mesta, posameznih izdelkih, postopku nakupa ali če se želite z nami pogovoriti o svojih individualnih potrebah, se obrnite na naše osebje na navedene kontaktne podatke!

 

Impresum: podatki o ponudniku storitev (prodajalec, podjetje)

Ime : Fanbase Kft.

Sedež : 4029 Debrecen, Fényes udvar 13, 7. nadstropje, vrata 24

Poštni naslov : 4029 Debrecen, Fényes udvar 13, 7. nadstropje, vrata 24

Trgovina, naslov zbirnega mesta : 4031 Debrecen, Harsona Street 60. Fanbase Kft. skladišče

Organ za registracijo : pritožbeno sodišče v Debrecenu

Matična številka podjetja : 09-09-032723

Davčna številka : 29202342-2-09

Predstavnik : Sándor Barta

Elektronski naslov : info@fanbaseshop.si

Spletna stran : https://fanbaseshop.si

 

Podrobnosti ponudnika gostovanja

Ime : Rackforest Zrt.

Sedež : 1132 Budimpešta, ulica Victor Hugo 11, 5. nadstropje, B05001.

Kontakt : +36 1 211 0044 info@rackforest.com

Spletna stran : https://rackforest.com/

 

Koncepti

Blago : vključeno v ponudbo spletnega mesta in namenjeno prodaji na spletnem mestu:

Blago, ki vsebuje digitalne elemente : premično blago, ki vključuje ali je povezano z digitalno vsebino ali digitalno storitvijo na tak način, da blago ne bi moglo opravljati svojih funkcij brez zadevne digitalne vsebine ali digitalne storitve.

Digitalna vsebina : podatki, proizvedeni ali posredovani v digitalni obliki

Stranki : prodajalec in kupec skupaj

Potrošnik : fizična oseba, ki deluje za namene izven svoje samostojne poklicne in gospodarske dejavnosti, ki kupi, naroči, prejme, uporablja, uporablja blago ali je prejemnik komercialnega sporočila ali ponudb v zvezi z blagom. Za namene pravil o spravnem organu – z izjemo uporabe Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov in spremembi Uredbe (ES) 2006/2004 in Direktiva 2009/22/ES – potrošnik je nevladna organizacija, verska pravna oseba, etažna lastnina, stanovanjska zadruga, ki poleg navedenega deluje tudi za namene izven svoje samostojne poklicne in gospodarske dejavnosti, ki kupuje, naroča, prejema, uporablja, uporablja blago ali je prejemnik komercialnih sporočil ali ponudb v zvezi z blagom. Za namene Uredbe (EU) 2018/302 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 28. februarja 2018 o boju proti neupravičenemu geografskemu blokiranju in drugim oblikam diskriminacije na podlagi državljanstva, kraja prebivališča ali sedeža stranke znotraj notranjega trgu in spremembi uredb (ES) št. 2006/2004 in (EU) 2017/2394 ter direktive 2009/22/ES [v nadaljnjem besedilu: Uredba (EU) 2018/302], je potrošnik tudi podjetje, ki je stranka po Uredbi (EU) 2018/302.

Potrošniška pogodba : pogodba, kjer je ena od strank potrošnik

Funkcionalnost : sposobnost blaga, ki vsebuje digitalne elemente, digitalno vsebino ali digitalno storitev, da izvaja funkcije, ki ustrezajo njegovemu namenu.

Proizvajalec : proizvajalec blaga, v primeru uvoženega blaga, uvoznik, ki vnese blago na ozemlje Evropske unije, in katera koli oseba, ki se predstavlja kot proizvajalec z navedbo imena, blagovne znamke ali drugega razlikovalnega znaka Blago.

Interoperabilnost : zmožnost blaga, digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki vsebuje digitalne elemente, da deluje skupaj s strojno in programsko opremo, ki se razlikuje od tiste, s katero se običajno uporablja ista vrsta blaga, digitalne vsebine ali digitalne storitve.

Združljivost : zmožnost blaga, digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki vsebuje digitalne elemente, da brez potrebe po spreminjanju deluje skupaj s strojno ali programsko opremo, s katero se običajno uporablja ista vrsta blaga, digitalne vsebine ali digitalnih storitev.

Spletno mesto : to spletno mesto, ki se uporablja za sklenitev pogodbe

Pogodba : Kupoprodajna pogodba, sklenjena med prodajalcem in kupcem prek spletnega mesta in elektronske pošte.

Trajni nosilec podatkov : vsaka naprava, ki potrošniku ali podjetju omogoča shranjevanje podatkov, naslovljenih nanj osebno, na način, ki je dostopen v prihodnosti in za časovno obdobje, ki ustreza namenu podatkov, ter prikaz shranjenih podatkov v nespremenjeni obliki

Sredstvo, ki omogoča komunikacijo med oddaljenima strankama : sredstvo, primerno za dajanje pogodbene izjave v odsotnosti strank – za sklenitev pogodbe. Takšna sredstva so zlasti obrazec z naslovom ali brez njega, standardno pismo, oglas, objavljen v tiskovnem izdelku z naročilnico, katalog, telefon, faks in sredstvo za dostop do interneta.

Pogodba na daljavo : potrošniška pogodba, sklenjena v okviru sistema prodaje na daljavo, organiziranega za zagotavljanje blaga ali storitev po pogodbi, brez sočasne fizične prisotnosti strank, pri čemer pogodbeni stranki za sklenitev pogodbe uporabita izključno sredstvo komunikacije med osebami na daljavo.

Podjetnik : oseba, ki deluje v okviru svojega poklica, samostojnega poklica ali poslovne dejavnosti.

Kupec/Vi : oseba, ki sklene pogodbo z oddajo nakupne ponudbe preko spletne strani.
 
Garancija : V primeru pogodb, sklenjenih med potrošnikom in podjetjem (v nadaljevanju: potrošniška pogodba) v skladu s civilnim zakonikom,

  1. garancija za izvedbo pogodbe, ki jo podjetje prostovoljno prevzame za pravilno izvedbo pogodbe poleg ali v odsotnosti svoje pravne obveznosti, in
  2. obvezno jamstvo na podlagi zakona

Nakupna cena : nadomestilo, plačano za Blago in zagotavljanje digitalne vsebine.

 

Ustrezna zakonodaja

 Pogodbo urejajo določbe madžarskega prava, zlasti pa se uporabljajo naslednji zakoni:

 

Obseg in sprejetje GTC

Vsebino pogodbe, sklenjene med nami, poleg določil veljavnih prisilnih predpisov določajo ti Splošni pogoji (v nadaljevanju: SPP). Skladno s tem ti SPP vsebujejo pravice in obveznosti vas in nas, pogoje za sklenitev pogodbe, roke za izvedbo, dobavne in plačilne pogoje, pravila o odgovornosti ter pogoje za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe.

Tehnične informacije, potrebne za uporabo spletnega mesta, ki niso vsebovane v teh SPP, so podane z drugimi informacijami, ki so na voljo na spletnem mestu.

Pred zaključkom naročila se morate seznaniti z določili teh SPP. 

 

Jezik pogodbe, oblika pogodbe

Jezik pogodb, zajetih v teh GTC, je madžarščina.

Pogodbe, ki jih zajemajo ti SPP, se ne štejejo za pisne pogodbe in jih prodajalec ne vloži.

 

E-račun

Naše podjetje uporablja elektronsko izdajanje računov v skladu z razdelkom 175 zakona CXXVII iz leta 2007. S sprejetjem teh GTC soglašate z uporabo elektronskega izdajanja računov.

 

Cene

Cene so navedene v evrih (EUR) in vključujejo DDV glede na državo kupca (bruto cene). Možnosti, da prodajalec zaradi poslovne politike spremeni cene, ni mogoče izključiti. Sprememba cen ne velja za že sklenjene pogodbe. Če je prodajalec navedel napačno ceno in je bilo za blago prejeto naročilo, vendar pogodbeni stranki še nista sklenili pogodbe, bo prodajalec ravnal v skladu s točko SPP »Postopek zaradi napačne cene«.

 

Postopek v primeru nepravilne cene

Za očitno nepravilno prikazane cene se štejejo:

V primeru navedene napačne cene bo prodajalec ponudil možnost nakupa blaga po realni ceni, s tem podatkom se kupec lahko odloči, ali bo naročilo blaga po realni ceni ali preklic naročila brez kakršnih koli neugodnih pravnih posledic. .

 

Obravnava pritožb in možnosti sodnega pregona

Potrošnik lahko vloži zahtevek za uveljavljanje garancije, garancije za izdelek ali garancijo v zvezi z blagom ali ugovor za odpravo kršitve posamezne pravice ali interesa (pritožba potrošnika po Zakonu o varstvu potrošnikov) glede ravnanja, delovanja ali opustitve dejanj prodajalca. ali oseba, ki deluje v interesu ali koristi prodajalca, neposredno povezana z distribucijo ali prodajo blaga potrošnikom, preko naslednjih kontaktnih podatkov in načinov:

Ponedeljek: 09.00-16.00
 Torek: 09.00-16.00
 Sreda:  09.00-16.00
 Četrtek: 09.00-16.00
 Petek: 09.00-16.00
 Sobota: zaprto
 Nedelja: zaprto

Prodajalec ni dolžan obravnavati potrošnikove garancije, garancije za izdelek ali garancijskega zahtevka po pravilih Zakona o reklamacijah in reklamacijah potrošnikov, temveč po posebnih predpisih.

Potrošnik lahko poda svojo pritožbo po Zakonu o varstvu potrošnikov, ki je ugovor zoper odpravo kršitve posamezne pravice ali interesa v zvezi z ravnanjem, delovanjem ali opustitvijo podjetja ali osebe, ki deluje v interesu ali koristi podjetja, ki je neposredno povezana z njim. do distribucije ali prodaje blaga potrošnikom, ustno ali pisno podjetju - z izjemo zahtevkov za garancijo za blago, garancijo za izdelek ali garancijo.

Podjetje je dolžno ustno pritožbo nemudoma preučiti in jo po potrebi odpraviti . Če se potrošnik z obravnavanjem reklamacije ne strinja ali takojšnja preiskava reklamacije ni mogoča, je podjetje dolžno reklamacijo in svoje stališče do nje nemudoma evidentirati, v primeru osebno posredovane ustne reklamacije pa da izroči kopijo le-tega potrošniku na mestu. V primeru ustne reklamacije, posredovane po telefonu ali z uporabo drugih elektronskih komunikacijskih storitev, jo je dolžan poslati potrošniku najkasneje v 30 dneh - v skladu z določbami o odgovoru na pisno reklamacijo - hkrati z vsebinski odgovor. V nasprotnem primeru je dolžan s pisno reklamacijo postopati na naslednji način.

Podjetje mora, razen če ni drugače določeno z neposredno veljavnim pravnim aktom Evropske unije, pisno odgovoriti na pisno pritožbo in sprejeti ukrepe za njeno posredovanje v roku tridesetih dni od njenega prejema na obrazložen način . V primeru zavrnitve reklamacije podjetje pisno obvesti potrošnika, pri katerem organu ali poravnalnem organu lahko vloži pritožbo, odvisno od njene narave. Podatki vključujejo tudi sedež, telefonske in internetne kontaktne podatke ter poštni naslov pristojnega organa ali spravnega organa v kraju stalnega ali začasnega prebivališča potrošnika. Informacije vključujejo tudi, ali je podjetje dalo splošno izjavo o podvrženosti odločitvi spravnega organa.

Če morebitni potrošniški spor med prodajalcem in potrošnikom ni rešen med pogajanji, so potrošniku na voljo naslednja pravna sredstva:

 

Postopek varstva potrošnikov

Pritožbe lahko vložite pri organih za varstvo potrošnikov. Če potrošnik opazi kršitev svojih potrošniških pravic, ima pravico vložiti pritožbo pri organu za varstvo potrošnikov, pristojnem po kraju njegovega prebivališča. Po presoji pritožbe organ odloči o vodenju postopka varstva potrošnikov. Naloge prvostopenjskega organa za varstvo potrošnikov opravljajo uradi glavnega mesta in okrožja, pristojni glede na prebivališče potrošnika, katerih seznam je na voljo tukaj: http://www.kormanyhivatalok.hu/

 

Sodni postopek

Stranka je upravičena uveljavljati svoj zahtevek iz potrošniškega spora pred sodiščem v civilnem postopku v skladu z določbami zakona V iz leta 2013 o civilnem zakoniku in zakona CXXX iz leta 2016 o zakoniku o civilnem postopku.

 

Postopek spravnega sveta

Če je vaša pritožba potrošnika zavrnjena, se imate pravico obrniti na poravnalno komisijo, ki je pristojna glede na vaš kraj stalnega ali začasnega prebivališča oziroma tisto, ki ste jo navedli v svoji vlogi. Pogoj za začetek postopka poravnalne komisije je, da potrošnik poskuša spor rešiti neposredno z zadevnim podjetjem.

Poravnalni organ – razen če potrošnik zahteva osebno zaslišanje – izvede zaslišanje preko spleta, brez osebne prisotnosti, preko elektronske naprave, ki hkrati omogoča avdio in video prenos (v nadaljnjem besedilu: spletna obravnava).

Družba je dolžna sodelovati v postopku poravnalnega organa, v okviru katerega smo dolžni posredovati svoj odgovor poravnalnemu organu v roku na poziv poravnalnega organa. Z izjemo uporabe Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov in spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ ES, je družba dolžna zagotoviti udeležbo pooblaščenca za sklenitev poravnave na naroku. Pooblaščenec družbe za sklenitev poravnave se mora udeležiti spletnega naroka. Če potrošnik zahteva osebno zaslišanje, mora pooblaščenec podjetja za sklenitev poravnave sodelovati na zaslišanju vsaj preko spleta.

Več informacij o spravnih odborih je na voljo tukaj: https://www.bekeltetes.hu


Kontaktni podatki posameznih krajevno pristojnih spravnih organov:

Sedež spravnega odbora v Budimpešti
 : Budimpešta
 Območje pristojnosti: Budimpešta

Kontakt:
 Naslov: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.
 Poštni naslov: 1253 Budapest, Pf.:10.
 Telefonska številka: 06-1-488-2131
E-pošta: bekelteto.testulet@bkik.hu
Spletna stran: bekeltet.bkik.hu

Sedež spravnega odbora okrožja Baranya
 : Pécs
 Območje pristojnosti: okrožje Baranya, okrožje Somogy, okrožje Tolna

Kontaktni podatki:
 Naslov: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
 Telefonska številka: 06-72-507-154
E-naslov: info@baranyabekeltetes.hu
Spletna stran: baranyabekeltetes.hu



Sedež spravnega odbora okrožja Borsod-Abaúj-Zemplén
 : Miskolc
 Območje pristojnosti: okrožje Borsod-Abaúj-Zemplén, okrožje Heves, okrožje Nógrád

Kontakt:
 Naslov: 3525 Miskolc, Szentpáli u 1.
 Telefonska številka: 06-46-501-091
E-pošta: bekeltetes@bokik.hu
Spletna stran: bekeltetes.borsodmegye.hu.

Sedež spravnega odbora okrožja Csongrád-Csanád
 : Szeged
 Območje pristojnosti: okrožje Békés, okrožje Bács-Kiskun, okrožje Csongrád-Csanád

Kontakt:
 Naslov: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
 Telefonska številka: 06-62-549-392
E-naslov: bekelteto.testulet@cskik.hu
Spletna stran: bekeltetes-csongrad.hu



Sedež spravnega odbora okrožja Fejér
 : Székesfehérvár
 Območje pristojnosti: okrožje Fejér, okrožje Komárom-Esztergom, okrožje Veszprém

Kontakt:
 Naslov: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétáter 4-6.
 Telefonska številka: 06-22-510-310
E-pošta: bekeltetes@fmkik.hu
Spletna stran: www.bekeltetesfejer.hu

Sedež spravnega odbora okrožja Győr-Moson-Sopron
 : Győr
 Območje pristojnosti: okrožje Győr-Moson-Sopron, okrožje Vas, okrožje Zala

Kontakt:
 Naslov: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
 Telefonska številka: 06-96-520-217
E-pošta: bekelteto.testulet@gymsmkik.hu
Spletna stran: bekeltetesgyor.hu



Sedež spravnega odbora okrožja Hajdú-Bihar
 : Debrecen
 Območje pristojnosti: okrožje Jász-Nagykun-Szolnok, okrožje Hajdú-Bihar, okrožje Szabolcs-Szatmár-Bereg

Kontakt:
 Naslov: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
 Telefonska številka: 06-52-500-710
E-pošta: bekelteto@hbkik.hu
Spletna stran: hbmbekeltetes.hu

Sedež spravnega odbora okrožja Pest
 : Budimpešta
 Območje pristojnosti: okrožje Pest

Kontakt:
 Naslov: 1055 Budimpešta, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
 Telefonska številka: 06-1-792-7881
E-pošta: pmbekelteto@pmkik.hu
 Spletna stran: 
panzalrendezes.hu

Postopek spravnega odbora za osebe, ki se ne štejejo za potrošnike

Potrošnik je po Zakonu o varstvu potrošnikov civilna organizacija, verska pravna oseba, etažna lastnina, stanovanjska zadruga, ki deluje za namene izven svoje samostojne dejavnosti in gospodarske dejavnosti, ki kupuje, naroča, prejema, uporablja, uporablja blago ali je prejemnik blaga. komercialnih sporočil ali ponudb, povezanih z blagom, in se v okviru postopka spravnega sveta šteje za potrošnika.

Razsodišče je pooblaščeno za preverjanje in preverjanje obstoja potrošniške kakovosti. Uporabljajo se poslovniki, ki jih je napisal arbitražni odbor.

 

 

Platforma za spletno reševanje sporov

Evropska komisija je ustvarila spletno stran, na kateri se lahko potrošniki registrirajo in z izpolnitvijo zahteve rešujejo spore v zvezi s spletnimi nakupi ter se izognejo sodnim postopkom. Tako lahko potrošniki uveljavljajo svoje pravice, ne da bi jih na primer ovirala razdalja.

Če želite vložiti pritožbo glede izdelka ali storitve, kupljene na spletu, in ne želite nujno iti na sodišče, lahko uporabite spletno orodje za reševanje sporov.
 Na portalu lahko s trgovcem, zoper katerega imate pritožbo, skupaj izberete organ za reševanje sporov, ki mu želite zaupati obravnavo pritožbe.

Platforma za spletno reševanje sporov je na voljo tukaj: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

 

Avtorske pravice

V skladu s členom 1 (1) Zakona o avtorskih pravicah LXXVI iz leta 1999 (v nadaljevanju: Zakon o avtorskih pravicah) se spletna stran šteje za avtorsko delo, zato so vsi njeni deli zaščiteni z avtorskimi pravicami. V skladu s členom 16 (1) Zakona o avtorskih pravicah je prepovedana nepooblaščena uporaba grafičnih in programskih rešitev, računalniških programov na spletnem mestu ali uporaba katerekoli aplikacije, s katero je mogoče spreminjati spletno stran ali katerikoli njen del. Kakršno koli gradivo je dovoljeno vzeti s spletnega mesta in njegove baze le s pisnim soglasjem lastnika avtorskih pravic, s sklicevanjem na spletno mesto in navedbo vira. Lastnik avtorskih pravic: Fanbase Kft.

 

Druge ocene

 

Delna invalidnost, kodeks ravnanja

Če je katera koli klavzula SPP pravno nepopolna ali neveljavna, preostale klavzule pogodbe ostanejo veljavne in namesto neveljavnih ali nepravilnih delov se uporabljajo določbe ustrezne zakonodaje.

Prodajalec nima kodeksa ravnanja po Zakonu o prepovedi nepoštenih poslovnih praks do potrošnikov.

 

Podatki o delovanju blaga, ki vsebuje digitalne elemente in veljavnih tehničnih zaščitnih ukrepih

Dostopnost strežnikov, ki zagotavljajo podatke, prikazane na spletnem mestu, je več kot 99,9 % letno. Izdelujejo se redne varnostne kopije celotne podatkovne vsebine, tako da je v primeru težav mogoče obnoviti izvirno podatkovno vsebino. Podatki, prikazani na spletnem mestu, so shranjeni v podatkovnih bazah MSSQL in MySQL. Občutljive podatke hranimo z ustrezno enkripcijo, za kodiranje pa uporabljamo v procesor vgrajeno strojno podporo.

 

Informacije o bistvenih lastnostih blaga

Informacije o bistvenih lastnostih blaga, ki je na voljo za nakup na spletni strani, zagotavljamo v opisih vsakega blaga.

 

Popravek napak pri vnosu podatkov - Odgovornost za točnost vnesenih podatkov

Med postopkom naročanja imate možnost spremeniti vnesene podatke pred zaključkom naročila (s klikom na gumb nazaj v brskalniku se vam odpre prejšnja stran, tako da lahko vnesene podatke popravite tudi, če ste že prešli na naslednja stran). Upoštevajte, da ste sami odgovorni za pravilen vnos podatkov, ki ste jih vnesli, saj bo blago zaračunano in dostavljeno na podlagi podatkov, ki ste jih posredovali. Upoštevajte, da lahko napačno vnesen e-poštni naslov ali prostor za shranjevanje poštnega predala povzroči nedostavo potrdila in prepreči sklenitev pogodbe. Če je kupec dokončal svoje naročilo in odkrije napako v posredovanih podatkih, mora čim prej začeti s spremembo naročila. Kupec lahko prodajalca obvesti o spremembi napačnega naročila z dopisom z e-naslova, ki ga je navedel ob naročilu, ali s klicem na prodajalca.

 

Uporaba spletnega mesta

Nakup ne zahteva registracije.

Izbira izdelka

S klikom na kategorije izdelkov na spletni strani lahko izberete želeno družino izdelkov in znotraj nje posamezno Blago. S klikom na posamezno blago boste našli fotografijo, številko artikla, opis in ceno blaga. V primeru nakupa morate plačati ceno, ki je navedena na spletni strani. 

Dodaj v košarico

Ko izberete izdelek, lahko kliknete gumb »Dodaj v košarico«, da v košarico položite poljubno število izdelkov, ne da bi pri tem prevzeli kakršno koli obveznost nakupa ali plačila, saj dajanje izdelka v košarico ne pomeni ponudbe.

Priporočamo, da blago dodate v košarico, tudi če niste prepričani, ali želite dano blago kupiti, saj boste tako z enim klikom videli, katero blago ste v danem trenutku izbrali, ter si lahko ogledate in jih primerjajte na enem zaslonu. Vsebino košarice lahko poljubno spreminjate do zaključka naročila – dokler ne pritisnete gumba »Zaključi naročilo« in poljubno blago odstranite iz košarice, v košarico dodate novo blago ali pa želeno količino. spremenjeno.

Če dodate izbrani izdelek v košarico, se prikaže ločeno okno z besedilom »Izdelek dodan v košarico«. Če ne želite izbrati več izdelkov, kliknite gumb “Naprej v košarico”! Če si želite ponovno ogledati izbrani izdelek ali v košarico dodati drug izdelek, kliknite gumb “Nazaj na izdelek”!

Poglej voziček

Med uporabo spletne strani lahko kadarkoli preverite vsebino vaše košarice s klikom na ikono “Ogled košarice” na vrhu spletne strani. Tukaj lahko odstranite izbrano blago iz košarice ali spremenite količino blaga. Po spremembi bo sistem prikazal informacije, ki ustrezajo podatkom, ki ste jih spremenili, vključno s ceno Blaga, dodanega v košarico.
 Če ne želite izbrati dodatnega blaga in ga dodati v košarico, lahko nakupovanje nadaljujete s klikom na gumb »Na blagajno«.

Vnesite podatke o stranki

 Po pritisku na gumb »Naprej na blagajno« se prikaže vsebina košarice in skupna kupnina, ki jo morate plačati za nakup blaga, ki ste ga izbrali. V polju »Načini dostave« morate označiti, ali želite naročeno blago prevzeti osebno (osebni prevzem) ali zahtevati dostavo. V primeru dostave vam sistem izpiše strošek dostave, ki ga morate plačati ob oddaji naročila. 

V besedilno polje »Podrobnosti naročila« lahko vnesete svoje polno ime, naslov, e-poštni naslov in telefonsko številko. V polje z besedilom "Načini dostave" sistem samodejno shrani podatke, vnesene v rubriko "Podrobnosti naročila". Če zahtevate dostavo na drug naslov, kliknite gumb "Navedel bom drug naslov za dostavo". V besedilno polje »Opombe za naročila za skrbnika« lahko vnesete poljubne dodatne informacije.

Pregled naročila

Po izpolnitvi zgornjih besedilnih okenc lahko nadaljujete postopek naročanja s klikom na gumb »Nadaljuj na naslednji korak« ali pa izbrišete/popravite do sedaj vnesene podatke s klikom na gumb »Spremeni«. Na vsebino košarice se vrnete s klikom na gumb »Spremeni košarico«. Če kliknete gumb »Shrani«, boste preusmerjeni na stran »Načini plačila«. Tukaj si lahko ogledate povzetek podatkov, ki ste jih predhodno vnesli, vključno z vsebino košarice, uporabnikom, podatki o obračunu in pošiljanju ter zneskom, ki ga morate plačati (teh podatkov tukaj ne morete spremeniti, razen če kliknete gumb »Spremeni«) .

 

Zaključevanje naročila (izdelava ponudbe)

Če ste prepričani, da vsebina nakupovalne košarice ustreza blagu, ki ga želite naročiti, in da so vaši podatki pravilni, lahko zaključite naročilo s klikom na gumb “Naročilo”. Podatki na spletnem mestu ne predstavljajo ponudbe za sklenitev pogodbe s strani prodajalca. V primeru naročil, ki so predmet teh SPP, se štejete kot ponudnik. 

S pritiskom na gumb "Naročilo" izrecno potrjujete, da se vaša ponudba šteje za oddano in da vaša izjava - če jo prodajalec potrdi v skladu s temi SPP - pomeni obveznost plačila. Prodajalec je dolžan kupcu nemudoma elektronsko potrditi prejem naročila. Če to potrdilo ne prispe do kupca v pričakovanem roku, odvisno od narave storitve, ki se računa od oddaje naročila kupca, vendar najkasneje v 48 urah, je kupec oproščen ponudbe oziroma pogodbene obveznosti.

 

Obdelava naročil, sklenitev pogodbe

Obdelava naročil poteka v dveh fazah. Naročilo lahko oddate kadarkoli. Najprej boste prejeli avtomatsko potrditev naročila, ki beleži le prejeto naročilo preko spletne strani, vendar ta potrditev ne pomeni sprejema vaše ponudbe. Če opazite, da samodejno potrditveno e-sporočilo vsebuje napačne podatke o vas (npr. ime, naslov za dostavo, telefonsko številko itd.), ste nas dolžni o tem nemudoma obvestiti po e-pošti – hkrati z posredovanjem pravilne informacije. Če v 24 urah po oddaji naročila ne prejmete samodejnega potrditvenega e-poštnega sporočila, nas kontaktirajte, saj je možno, da vašega naročila naš sistem ni prejel iz tehničnih razlogov.

Po pošiljanju vaše ponudbe bo prodajalec vašo ponudbo potrdil z drugim elektronskim sporočilom. Pogodba je sklenjena, ko vam potrditveno e-poštno sporočilo, ki ga je poslal prodajalec, postane dostopno v vašem e-poštnem sistemu (druga potrditev, sprejem ponudbe).

 

Načini pošiljanja in plačila

Tukaj lahko izveste o trenutnih načinih pošiljanja in plačila za vašo državo dostave:

informacije o pošiljanju in plačilu

 

Rok za izvedbo

Splošni dobavni rok naročila je največ 30 dni od dneva potrditve naročila. V primeru zamude s strani prodajalca ima kupec pravico določiti dodatni rok. Če prodajalec ne dobavi v dodatnem roku, ima kupec pravico do odstopa od pogodbe. Za vsak način dostave bomo vedno navedli rok dostave, ki se lahko razlikuje od splošnega roka dostave.

 

Pridržek pravic, lastninska klavzula

Če ste že naročili blago in ga niste prejeli med dostavo (razen v primeru, da ste uveljavljali pravico do odstopa od pogodbe) ali je bilo blago vrnjeno prodajalcu z oznako nedobavljivo, prodajalec pogojuje izpolnitev naročila. o akontaciji kupnine in stroškov dostave.
 
 Prodajalec lahko zadrži dostavo blaga, dokler se ne prepriča, da je bilo plačilo cene blaga uspešno izvedeno z uporabo elektronske plačilne rešitve (vključno s primerom, ko v primeru blaga, plačanega z bančnim nakazilom, kupec nakaže kupnino v valuti svoje države članice in prodajalec ne prejme celotnega zneska kupnine in stroškov dostave zaradi konverzije, bančnih provizij in stroškov). Če cena blaga ni v celoti plačana, lahko prodajalec pozove kupca k dopolnitvi kupnine.

 

Informacije za potrošnike

Informacije o pravici potrošnika do odstopa od pogodbe

V skladu z oddelkom 8:1. 1. odstavek 3. točke OZ se za potrošnika šteje le fizična oseba, ki deluje izven svojega poklica, samostojne dejavnosti ali dejavnosti, zato pravne osebe ne morejo uveljavljati pravice do odstopa od pogodbe brez obrazložitve!
 
 V skladu z 20. točko vladnega odloka 45/2014. (II. 26.), ima potrošnik pravico do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga. Potrošnik lahko uveljavlja svojo pravico do odstopa od pogodbe

a) v primeru pogodbe o prodaji blaga,
aa) blaga,
b) v primeru prodaje več blaga, če je posamezno blago dobavljeno ob različnih časih, zadnje dobavljeno blago,

Potrošnik ali tretja oseba, razen prevoznika, ki jo določi potrošnik, lahko uveljavlja to pravico v roku 14 koledarskih dni od datuma prejema blaga.

Določbe te klavzule ne vplivajo na potrošnikovo pravico do uveljavljanja pravice do odstopa iz te klavzule v obdobju med datumom sklenitve pogodbe in datumom prevzema blaga.

Če je potrošnik podal ponudbo za sklenitev pogodbe, ima potrošnik pravico do odstopa od ponudbe pred sklenitvijo pogodbe, s čimer preneha zavezujoča narava ponudbe za sklenitev pogodbe.

Če prodajalec ni obvestil potrošnika o roku in drugih pogojih za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe (zlasti tistih iz 22. člena vladne uredbe) ter o obrazcu izjave v Prilogi 2, se zgoraj naveden odstopni rok šteje. podaljšan za 12 mesecev. Če je prodajalec potrošniku posredoval informacijo o uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe v 12 mesecih po izteku odstopnega roka, rok za odstop ali prekinitev poteče 14. dan po posredovanju te informacije.

Izjava o odstopu od pogodbe, uveljavljanje potrošnikove pravice do odstopa od pogodbe ali odpoved pogodbe

Potrošnik lahko uveljavlja svojo pravico iz 20. člena vladnega odloka 45/2014. (II. 26.) z jasno izjavo o tem ali z uporabo predloge izjave, ki jo lahko prenesete s spletne strani.

Veljavnost odstopne izjave potrošnika

Šteje se, da je pravica do odstopa uresničena v roku, če potrošnik odda svojo izjavo v roku.

V primeru pisnega odstopa ali odpovedi zadošča, da odstopno ali odpovedno izjavo pošljete v roku.

Potrošnik nosi dokazno breme, da je uveljavil pravico do odstopa v skladu s to določbo.

Prodajalec je dolžan potrošnikovo odstopno izjavo ob prejemu potrditi na elektronskem nosilcu podatkov. 

Obveznosti prodajalca v primeru potrošnikovega odstopa od pogodbe

Prodajalčeva obveznost vračila kupnine

Če potrošnik odstopi od pogodbe v skladu z 22. točko vladnega odloka 45/2014 (II. 26.), mu prodajalec vrne celoten znesek, ki ga je potrošnik plačal kot nadomestilo, vključno s stroški, ki so nastali v zvezi z izvedbo, vključno s strošek dostave, najkasneje v štirinajstih dneh po datumu, ko je potrošnik izvedel za odstop. Upoštevajte, da to določilo ne velja za dodatne stroške, ki nastanejo zaradi izbire načina prevoza, ki ni najcenejši standardni način prevoza.

Način prodajalčeve obveznosti vračila

V primeru odstopa ali odpovedi v skladu z 22. členom vladnega odloka 45/2014 (II. 26.) bo prodajalec potrošniku povrnil dolgovani znesek na enak način, kot ga je uporabil potrošnik. Z izrecnim soglasjem potrošnika lahko prodajalec za vračilo uporabi drugo plačilno sredstvo, vendar potrošniku zaradi tega ne sme zaračunati dodatnih stroškov. Prodajalec ne odgovarja za morebitno zamudo, ki je posledica nepravilne in/ali netočne številke bančnega računa ali poštnega naslova, ki ga je posredoval potrošnik.

Dodatni stroški

Če potrošnik izrecno izbere način prevoza, ki ni najcenejši standardni način prevoza, mu prodajalec ni dolžan povrniti nastalih dodatnih stroškov. V takem primeru smo dolžni povrniti stroške do zneska navedenih splošnih poštnin. 

Pridržna pravica

Prodajalec lahko zadrži znesek, ki ga dolguje potrošniku, dokler potrošnik ne vrne blaga ali nedvomno dokaže, da je bilo vrnjeno; kar je prej. Pošiljk, poslanih z gotovino ob dostavi ali kurirju, ne sprejemamo. 

V primeru odstopa ali prenehanja obveznosti potrošnika

Vračilo blaga

Če potrošnik odstopi od pogodbe v skladu z 22. členom vladnega odloka 45/2014 (II. 26.), je dolžan blago vrniti takoj, vendar najkasneje v štirinajstih dneh od dneva sporočila o odstopu, oz. predati prodajalcu ali osebi, ki jo prodajalec pooblasti za prevzem blaga. Šteje se, da je vračilo opravljeno v roku, če potrošnik blago pošlje pred iztekom roka.

Nosi neposredne stroške, povezane z vračilom blaga

Potrošnik nosi neposredne stroške vračila blaga. Blago mora biti vrnjeno na naslov prodajalca. Če prodajalec blago prodaja tudi v poslovnem prostoru in potrošnik uveljavlja pravico do odstopa osebno v poslovnih prostorih podjetja, ima pravico istočasno vrniti blago v podjetje. Če potrošnik odpove pogodbo o opravljanju storitev, sklenjeno izven poslovnih prostorov ali med oddaljenima strankama po začetku izpolnjevanja, je dolžan podjetju plačati provizijo v sorazmerju z opravljenimi storitvami do dneva obvestila o odpovedi. posel. Znesek, ki ga mora sorazmerno plačati potrošnik, se določi na podlagi skupnega zneska nadomestila, dogovorjenega v pogodbi, plus davek. Če potrošnik dokaže, da je tako določen skupni znesek previsok, se sorazmerni znesek izračuna na podlagi tržne vrednosti opravljenih storitev do dneva odstopa od pogodbe. Upoštevajte, da ne moremo sprejeti blaga, vrnjenega z gotovino ob dostavi ali po pošti.

Obveznost potrošnika za amortizacijo

Potrošnik je odgovoren za kakršno koli zmanjšanje vrednosti, ki je posledica uporabe, ki presega tisto, ki je potrebna za ugotavljanje narave, značilnosti in delovanja blaga.

Če v skladu z veljavno zakonodajo pravice do odstopa ni mogoče uveljavljati ali jo je mogoče uveljavljati samo pod pogoji, kupec ni upravičen niti do poskusne uporabe.

Pravice do odstopa od pogodbe ni mogoče uveljaviti v naslednjih primerih:

Prodajalec vas izrecno opozarja na dejstvo, da ne morete uveljavljati svoje pravice do odstopa v primerih, določenih v členu 29 (1) vladnega odloka 45/2014 (II.26.):

  1. po tem, ko je bila storitev v celoti opravljena, če pa pogodba ustvarja plačilno obveznost za potrošnika, je to izjemo mogoče uveljavljati le, če se je izvajanje začelo s potrošnikovim izrecnim predhodnim soglasjem in potrošnikovo potrditvijo, da bo izgubil pravico do odstopa od pogodbe. takoj, ko podjetje v celoti izpolni pogodbo;
  2. v zvezi s produktom ali storitvijo, na katere ceno ali pristojbino podjetje finančnega trga ne more vplivati ​​in je podvržena morebitnim nihanjem v obdobju, določenem za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe;
  3. v primeru blaga, ki ni montažno in je bilo proizvedeno po navodilih potrošnika ali na njegovo izrecno željo, ali v primeru blaga, ki je bilo jasno prilagojeno potrošniku;
  4. v zvezi z blagom, ki je pokvarljivo ali ima kratek rok trajanja;
  5. v zvezi z blagom v zaprti embalaži, ki ga zaradi zdravstvenih ali higienskih razlogov ni mogoče vrniti po odprtju po dostavi;
  6. v zvezi z Blagom, ki je po svoji naravi neločljivo pomešano z drugim Blagom po dostavi;
  7. za alkoholno pijačo, katere dejanska vrednost je odvisna od tržnih nihanj na način, na katerega podjetje ne more vplivati, in za katero ceno sta se stranki dogovorili ob sklenitvi prodajne pogodbe, vendar je pogodba izpolnjena šele po tridesetem dnevu od zaključek;
  8. pri podjemni pogodbi, kjer podjetje obišče potrošnika na izrecno zahtevo potrošnika, da opravi nujna popravila ali vzdrževalna dela;
  9. v zvezi s prodajo in nakupom zaprtih avdio ali video posnetkov ter kopij računalniške programske opreme, če je potrošnik po dostavi odprl embalažo;
  10. v zvezi s časopisi, revijami in periodičnimi publikacijami, razen naročniških pogodb;
  11. pri pogodbah, sklenjenih na javni dražbi;
  12. pri pogodbi o namestitvi, razen stanovanjske storitve, pogodbi o prevozu, najemu avtomobila, gostinski dejavnosti ali storitvi v zvezi s preživljanjem prostega časa, če je v pogodbi določen rok ali rok;
  13. v zvezi z digitalnimi vsebinami, zagotovljenimi na nematerialnem mediju, če je prodajalec pričel z izpolnjevanjem z izrecnim predhodnim soglasjem potrošnika in je potrošnik hkrati izjavil, da se zaveda, da bo po začetku izvajanja izgubil pravico do odstopa od pogodbe. uspešnosti, podjetje pa je potrdilo poslalo potrošniku.

 

Informacije o garancijah za izdelke in garancijah glede zagotavljanja skladnosti blaga v zvezi s potrošniškimi pogodbami

Ta razdelek informacij za potrošnike je bil pripravljen na podlagi pooblastila 11. člena (5) vladnega odloka 45/2014 (II.26.) in ob upoštevanju Priloge 3 k vladnemu odloku 45/2014 (II.26. )

Informacije o potrošnikih veljajo izključno za kupce, ki se štejejo za potrošnike; pravila, ki veljajo za kupce, ki niso potrošniki, so vključena v posebno poglavje.

Zahteve za izvedbo v skladu s pogodbo v primeru potrošniške pogodbe

Zahteve za skladnost s pogodbo na splošno za blago, ki se prodaja po potrošniških pogodbah, in blago, ki vsebuje digitalni element

Blago in izvedba morata izpolnjevati zahteve iz vladne uredbe 373/2021. (VI.30.) v času izvedbe.  

Da se izvedba šteje za skladno s pogodbo, mora Blago, ki je predmet pogodbe

Da bi se izvedba štela v skladu s pogodbo – poleg tega – blago, ki je predmet pogodbe

Ni treba, da je blago v skladu z zgornjo javno izjavo, če prodajalec to dokaže

Nepravilna izpolnitev pogodbe o prodaji blaga

Prodajalec opravi napako, če je napaka na blagu posledica nepravilne vgradnje, pod pogojem, da:  

a) zagon je del prodajne pogodbe in ga je izvedel prodajalec ali na odgovornost prodajalca; oz

b) namestitev je moral opraviti potrošnik, nepravilna namestitev pa je posledica pomanjkljivosti v navodilih za namestitev, ki jih je posredoval prodajalec – ali v primeru blaga, ki vsebuje digitalne elemente, ponudnik digitalne vsebine oz. storitev.

Če v skladu s prodajno pogodbo blago da v uporabo prodajalec ali dajanje v obratovanje poteka na odgovornost prodajalca, se šteje, da je prodajalec izpolnil izpolnitev, ko je dajanje v obratovanje končano.

Če pri blagu, ki vsebuje digitalne elemente, prodajna pogodba določa neprekinjeno zagotavljanje digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem časovnem obdobju, je prodajalec odgovoren za napako v digitalni vsebini blaga, če napaka se zgodi ali postane zaznavno v dveh letih od dobave blaga v primeru neprekinjenega zagotavljanja za obdobje, ki ni daljše od dveh let.

Zahteve za skladnost s pogodbo za blago, ki vsebuje digitalne elemente, ki se prodaja na podlagi potrošniške pogodbe

V primeru blaga, ki vsebuje digitalne elemente, mora prodajalec zagotoviti, da je potrošnik obveščen in prejema posodobitve digitalne vsebine blaga ali digitalne storitve, povezane z njimi, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti blaga s pogodbo.  

Prodajalec je dolžan omogočiti posodobitev v primeru kupoprodajne pogodbe

Če potrošnik zagotovljenih posodobitev ne namesti v razumnem času, prodajalec ne odgovarja za morebitne napake na blagu, če so nastale izključno zaradi neuporabe ustrezne posodobitve, pod pogojem, da:

a) je prodajalec obvestil potrošnika o razpoložljivosti posodobitve in posledicah, če je potrošnik ne namesti; in

b) napaka v namestitvi posodobitve s strani potrošnika ali nepravilna namestitev posodobitve s strani potrošnika ni posledica pomanjkljivosti v navodilih za namestitev, ki jih zagotovi prodajalec.

Pomanjkljivosti ni mogoče ugotoviti, če je bil potrošnik ob sklenitvi pogodbe posebej seznanjen, da se določena lastnost blaga razlikuje od tu opisane, in je to razliko posebej in izrecno sprejel ob sklenitvi kupoprodajne pogodbe.

Zahteve za izvajanje pogodbe v primeru prodaje digitalnih vsebin, ki se prodajajo po potrošniški pogodbi

Prodajalec potrošniku zagotovi digitalno vsebino. Če se pogodbeni stranki ne dogovorita drugače, bo prodajalec potrošniku brez nepotrebnega odlašanja po sklenitvi pogodbe zagotovil digitalno vsebino v zadnji različici, ki je na voljo ob sklenitvi pogodbe.

Šteje se, da je storitev opravljena, ko je digitalna vsebina ali katera koli rešitev, potrebna za dostop do nje ali primerna za prenos, dostavljena potrošniku ali fizični ali virtualni napravi, ki jo je potrošnik izbral za ta namen.

Prodajalec mora zagotoviti, da je potrošnik obveščen in prejema posodobitve digitalne vsebine, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve s pogodbo.

Če pogodba določa neprekinjeno dobavo digitalnih vsebin v določenem časovnem obdobju, mora biti skladnost delovanja glede digitalnih vsebin zagotovljena ves čas trajanja pogodbe.

Če potrošnik posodobitev, ki jih je zagotovil prodajalec, ne namesti v razumnem času, prodajalec ni odgovoren za morebitno okvaro storitve, če je ta posledica izključno neuporabe ustrezne posodobitve, pod pogojem, da

Nepravilna izvedba ni mogoča, če je bil potrošnik ob sklenitvi pogodbe posebej obveščen, da posamezna lastnost digitalne vsebine odstopa od tukaj navedenih zahtev, in je potrošnik ob sklenitvi pogodbe ločeno in izrecno sprejel to odstopanje. pogodba.

Šteje se, da je prodajalec deloval pomanjkljivo, če je napaka v storitvi digitalne vsebine posledica njene nepravilne integracije v potrošnikovo digitalno okolje, pod pogojem, da:

Če pogodba predvideva neprekinjeno zagotavljanje digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem časovnem obdobju, je prodajalec odgovoren za napako v digitalni vsebini, če se napaka pojavi ali postane odkrita v obdobju, določenem v pogodbi.

Če je s pogodbo določena ena storitev ali niz posameznih storitvenih dejanj, se domneva, razen če se dokaže drugače, da je napaka, ki jo je potrošnik priznal v enem letu od dneva izpolnitve, obstajala že ob izpolnitvi. Prodajalec pa ne bo ravnal pomanjkljivo, če dokaže, da potrošnikovo digitalno okolje ni združljivo s tehničnimi zahtevami digitalne vsebine ali digitalne storitve in je o tem potrošnika pred sklenitvijo pogodbe obvestil na jasen in razumljiv način.

Potrošnik je dolžan sodelovati s prodajalcem z namenom, da lahko prodajalec s tehnično razpoložljivimi sredstvi, ki zahtevajo najmanjše posredovanje potrošnika, preveri, ali je napako povzročilo digitalno okolje potrošnika. Če potrošnik te obveznosti sodelovanja ne izpolni, potem ko ga je prodajalec pred sklenitvijo pogodbe s to obveznostjo jasno in razumljivo seznanil, nosi dokazno breme potrošnik.

Garancija

V katerih primerih lahko uveljavljate pravico do garancije?

V primeru pomanjkljive izvedbe s strani prodajalca lahko uveljavljate garancijski zahtevek proti prodajalcu v skladu s civilnim zakonikom in, v primeru potrošniške pogodbe, z vladno uredbo 373/2021 (VI.30.).

Kakšne pravice imate na podlagi garancijskega zahtevka?

Po lastni izbiri lahko uveljavljate naslednje garancijske zahtevke:

Zahtevate lahko popravilo ali zamenjavo, razen če je izpolnitev zahtevka, ki ste ga izbrali, nemogoča ali bi povzročila nesorazmerne dodatne stroške za prodajalca v primerjavi z izpolnitvijo vašega drugega zahtevka. Če niste ali niste mogli zahtevati popravila ali zamenjave, lahko zahtevate sorazmerno znižanje plačila ali - v skrajnem primeru - lahko odstopite od pogodbe.

Izbrano garancijo lahko zamenjate z drugo, vendar boste krili stroške zamenjave, razen če je bila upravičena ali je prodajalec za to navedel razlog.

V primeru potrošniške pogodbe se domneva, dokler se ne dokaže nasprotno, da je napaka, odkrita v enem letu od dneva dostave blaga in blaga, ki vsebuje digitalne elemente, obstajala že v času dostave blaga, razen če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo napake.

Pri rabljenem blagu se garancija in garancijske pravice običajno razlikujejo od splošnih pravil. Pri rabljenem blagu lahko govorimo tudi o pomanjkljivi izvedbi, vendar je treba upoštevati okoliščine, v katerih je kupec lahko pričakoval nastanek določenih napak. Zaradi zastarelosti se vse pogosteje pojavljajo nekatere napake, zaradi česar ni mogoče domnevati, da je lahko rabljeno blago enake kakovosti kot na novo kupljeno. Na tej podlagi lahko kupec uveljavlja svoje garancijske pravice samo v zvezi z napakami, ki so poleg napak, ki so posledica uporabe in so nastale neodvisno od njih. Če ima rabljeno blago napako in je bil kupec, ki je potrošnik, o tem obveščen ob nakupu, ponudnik ne odgovarja za znano napako.

Prodajalec lahko zavrne uskladitev blaga s pogodbo, če popravilo ali zamenjava nista mogoča ali če bi povzročila nesorazmerne dodatne stroške za prodajalca, ob upoštevanju vseh okoliščin, vključno z vrednostjo blaga v brezhibnem stanju in resnostjo kršitev pogodbe.

Potrošnik ima tudi pravico – glede na težo kršitve pogodbe – zahtevati sorazmerno znižanje plačila ali odstopiti od nakupne pogodbe, če

Če želi potrošnik odstopiti od kupoprodajne pogodbe zaradi napake, je prodajalec dolžan dokazati, da je napaka nebistvena.

Potrošnik ima pravico zadržati preostali del kupnine, delno ali v celoti, odvisno od teže kršitve pogodbe, dokler prodajalec ne izpolni svojih obveznosti glede skladnosti izvedbe in napake.

Splošno pravilo je, da:

Razumen rok za popravilo ali zamenjavo blaga se izračuna od trenutka, ko je potrošnik podjetje obvestil o napaki.

Potrošnik mora dati blago na voljo podjetju za popravilo ali zamenjavo.

Zmanjšanje nadomestila je sorazmerno, če je njegova višina enaka razliki med vrednostjo, ki jo potrošnik dolguje v primeru pogodbene izpolnitve, in vrednostjo blaga, ki ga je potrošnik dejansko prejel.

Pravico potrošnika do odstopa od pogodbe iz naslova garancije lahko uveljavlja s pravno izjavo, naslovljeno na prodajalca, v kateri izrazi odločitev o prekinitvi.

Če pomanjkljivost zadeva le določen del blaga, dobavljenega po prodajni pogodbi, in so zanj izpolnjeni pogoji za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe samo glede blaga z napako, lahko pa jo prekine tudi glede katerega koli drugega blaga, pridobljenega skupaj z njimi, če ni mogoče razumno pričakovati, da bo potrošnik obdržal samo blago, ki je skladno s pogodbo.

Če potrošnik v celoti ali delno odstopi od nakupne pogodbe blaga, dobavljenega po pogodbi,

V kakšnem roku lahko uveljavljate garancijski zahtevek?

Okvaro ste dolžni prijaviti takoj po odkritju. Okvara, prijavljena v dveh mesecih po odkritju, se šteje za napako, prijavljeno brez odlašanja. Vendar upoštevajte, da po preteku dvoletnega zastaralnega roka od izpolnitve pogodbe ne morete več uveljavljati svojih pravic iz garancije.

Del časa popravila, v katerem kupec ne more uporabljati blaga, kot je predvideno, ni vključen v zastaralni rok.

Zastaralni rok za garancijske zahtevke za del blaga, na katerega vpliva zamenjava ali popravilo, začne teči znova. To pravilo velja tudi, če se zaradi popravila pojavi nova napaka.

Če je predmet pogodbe med potrošnikom in podjetjem rabljena stvar, se stranki lahko dogovorita za krajši zastaralni rok; tudi v tem primeru ni mogoče veljavno določiti zastaralnega roka, krajšega od enega leta.

Zoper koga lahko uveljavljate garancijski zahtevek?

Svoj garancijski zahtevek lahko uveljavljate proti prodajalcu.

Kateri drugi pogoji obstajajo za uveljavljanje vaših garancijskih pravic?

V enem letu od datuma dostave ni nobenega drugega pogoja za uveljavljanje garancijskega zahtevka, razen obvestila o napaki, če dokažete, da je blago dobavil prodajalec. Po enem letu od datuma dostave pa ste dolžni dokazati, da je napaka, ki ste jo ugotovili, obstajala že ob dobavi.

Garancija na izdelek

V katerih primerih lahko uveljavljate svoje pravice iz garancije za izdelek?

V primeru napake na premičnini (blagu) lahko po lastni izbiri uveljavljate garancijski zahtevek ali garancijski zahtevek za izdelek v skladu s pravili civilnega zakonika.

Kakšne pravice imate na podlagi garancijskega zahtevka za izdelek?

Kot garancijski zahtevek za izdelek lahko zahtevate popravilo ali zamenjavo okvarjenega blaga.

V katerih primerih se izdelek šteje za okvarjenega?

Blago je okvarjeno, če ne izpolnjuje zahtev glede kakovosti, ki veljajo ob izročitvi, ali če nima lastnosti, navedenih v opisu proizvajalca.

V katerem roku lahko uveljavljate garancijski zahtevek za izdelek?

Garancijski zahtevek za izdelek lahko uveljavljate v dveh letih od datuma, ko je proizvajalec izdelek dal na trg. Po tem obdobju to pravico izgubite.

Proti komu lahko uveljavljate garancijo za izdelek?

Pravice iz garancije za izdelek lahko uveljavljate proti proizvajalcu ali distributerju izdelka (v nadaljnjem besedilu: proizvajalec).

Kakšno je dokazno pravilo pri uveljavljanju garancijskega zahtevka za izdelek?

V primeru uveljavljanja garancije za izdelek morate dokazati, da je napaka na izdelku obstajala v trenutku, ko ga je proizvajalec dal na trg.

V katerih primerih je proizvajalec oproščen obveznosti garancije za izdelek?

Proizvajalec je oproščen obveznosti garancije za izdelek, če lahko dokaže, da:

Proizvajalec mora dokazati samo en razlog za izvzetje.

Upoštevajte, da lahko za isto napako hkrati uveljavljate garancijski zahtevek proti podjetju in garancijski zahtevek za izdelek proti proizvajalcu. Če je vaš garancijski zahtevek za izdelek uspešen, lahko uveljavljate garancijski zahtevek proti proizvajalcu samo za zamenjani izdelek ali del izdelka, na katerega je vplivalo popravilo.

 

Garancija

V katerih primerih lahko uveljavljate svoje garancijske pravice?

Na podlagi uredbe vlade 151/2003. (IX. 22.) o obvezni garanciji za določeno trajno potrošno blago je prodajalec dolžan zagotoviti garancijo v primeru prodaje novega trajnega potrošnega blaga (npr. tehnični predmeti, orodja, stroji) iz Priloge 1 Uredbe št. 10/2024. (VI.28.) IM o opredelitvi obsega trajnih potrošnih dobrin, ki so predmet obvezne garancije, ter njihovih dodatkov in sestavnih delov v tam določenem obsegu (v nadaljevanju – v tem poglavju – skupaj imenovane potrošne dobrine).

Pravice iz naslova garancije je mogoče uveljavljati z garancijskim listom, ki pa ne more biti pogojen z vrnitvijo odprte embalaže potrošnega blaga. V primeru, da potrošniku garancijski list ni na vpogled, se šteje, da je sklenitev pogodbe dokazana, če potrošnik predloži dokument o plačilu plačila – račun ali potrdilo, izdano po Zakonu o davku na dodano vrednost. V tem primeru lahko pravice iz naslova garancije uveljavljate z listino o plačilu nadomestila.

Poleg tega lahko prodajalec prostovoljno prevzame garancijo, v tem primeru pa mora kupcu, ki je potrošnik, zagotoviti garancijsko izjavo.

Garancijska izjava mora biti potrošniku na voljo na trajnem mediju najkasneje ob dostavi blaga.

V garancijski izjavi mora biti navedeno:

Kakšne pravice in v kakšnem roku imate v primeru obvezne garancije?

Garancijske pravice

Kupec lahko zahteva popravilo ali zamenjavo na podlagi svojih pravic iz garancije, lahko zahteva znižanje cene v primerih, ki jih določa zakon, ali lahko dokončno odstopi od pogodbe, če se zavezanec ni zavezal k popravilu ali zamenjavi, te obveznosti ne more izpolniti v roku. ustreznem roku, pri čemer so zaščiteni interesi upravičene stranke, ali če je upravičena stranka izgubila interes za popravilo ali zamenjavo.

Kupec lahko po lastni izbiri prijavi garancijski zahtevek neposredno na sedežu prodajalca, kateri koli njegovi lokaciji, poslovalnici ali servisu, ki ga prodajalec navede na garancijskem listu.

Rok potrditve

Garancijski zahtevek je mogoče uveljavljati v garancijski dobi, garancijska doba je v skladu z vladno uredbo 151/2003. (IX. 22.):

Neupoštevanje teh rokov povzroči izgubo pravic, vendar se v primeru popravila potrošniškega izdelka garancijska doba podaljša od dneva predaje v popravilo za čas, v katerem kupec potrošnika ni mogel uporabljati. izdelek, kot je bil predviden zaradi napake.

Garancijska doba začne teči z dobavo potrošniškega izdelka kupcu ali, če montažo izvede prodajalec ali njegov zastopnik, z datumom montaže.

Če kupec preda potrošniški izdelek v uporabo več kot šest mesecev po dobavi, začne garancijska doba teči z dnem dobave potrošnega izdelka.

Pravila za obravnavanje garancijskih zahtevkov

Prodajalec si mora pri popravilu prizadevati, da popravilo opravi v 15 dneh. Rok za popravilo začne teči po prejemu potrošniškega izdelka.

Če trajanje popravila ali zamenjave presega petnajst dni, je prodajalec dolžan obvestiti kupca o predvidenem trajanju popravila ali zamenjave.

Če prodajalec pri prvem popravilu potrošnega izdelka v garancijski dobi ugotovi, da potrošniškega izdelka ni mogoče popraviti, bo prodajalec, razen če kupec ne naroči drugače, zamenjal potrošniški izdelek v roku osmih dni. Če potrošnega izdelka ni mogoče zamenjati, podjetje povrne kupnino, navedeno na garancijskem listu, v nasprotnem primeru pa na dokazilo o plačilu potrošnega izdelka, ki ga predloži potrošnik - račun ali potrdilo, izdano po Zakonu o davku na dodano vrednost. - Potrošniku v osmih dneh.

Stranka s sprejemom SPP soglaša s posredovanjem informacij v elektronski obliki ali na drug način, ki je primeren za dokazilo o prejemu s strani Stranke.

Če prodajalec ne more popraviti potrošniškega izdelka v 30 dneh:

Če se potrošniški izdelek že četrtič pokvari - razen če potrošnik ne določi drugače - je prodajalec dolžan potrošniški izdelek zamenjati v roku osmih dni. Če zamenjava potrošnega izdelka ni mogoča, je podjetje dolžno vrniti kupnino, navedeno na garancijskem listu, v nasprotnem primeru pa na dokumentu o plačilu potrošnega izdelka, ki ga predloži potrošnik - račun ali potrdilo. izdana po zakonu o davku na dodano vrednost - potrošniku v osmih dneh.

Potrošniško blago s fiksnimi priključki, ki je predmet obvezne garancije ali je težje od 10 kg ali ga ni mogoče prevažati kot ročna prtljaga v javnem prometu - z izjemo vozil - je treba popraviti na mestu uporabe. Če popravila ni mogoče izvesti na delovnem mestu, bo odstranitev in namestitev ter dostavo in vračilo zagotovilo podjetje ali – v primeru zahteve po popravilu, potrjene neposredno v servisu – podjetje popravilo.

Izključitve garancije

Predpisi, ki so zapisani v poglavju »Pravila za obravnavanje garancijskih zahtevkov«, ne veljajo za električna kolesa, električne skuterje, štirikolesnike, motorna kolesa, mopede, osebna vozila, avtodome, počitniške prikolice, počitniške prikolice s priklopniki, prikolice in motorna plovila.

Vendar pa si mora prodajalec v primeru tega blaga prizadevati izpolniti zahtevo za popravilo v 15 dneh.

Če trajanje popravila ali zamenjave presega petnajst dni, je prodajalec dolžan obvestiti kupca o predvidenem trajanju popravila ali zamenjave.

Kako je garancija povezana z drugimi garancijskimi pravicami?

Garancija velja poleg garancijskih pravic (garancije za izdelke in dodatke). Temeljna razlika med splošnimi garancijskimi pravicami in garancijami je v tem, da je v primeru garancije dokazno breme ugodnejše za potrošnika.

Prostovoljna garancijska obveznost prodajalca ne sme vsebovati pogojev za potrošnika v obveznem garancijskem roku, ki bi bili neugodnejši od pravic, zagotovljenih z obveznimi garancijskimi pravili. Pogoji prostovoljne garancije pa se nato lahko prosto določajo, vendar garancija v tem primeru ne sme vplivati ​​na pravice potrošnika, ki izhajajo iz zakona, vključno s tistimi, ki izhajajo iz garancije za blago.

Zahtevek za zamenjavo v treh delovnih dneh

Pogoj tridnevne menjave velja tudi za prodajo prek spletne trgovine. Za novo trajno potrošno blago se lahko uporabi zahteva po tridnevni menjavi, po kateri mora prodajalec, če nekdo zaprosi za zahtevo za zamenjavo v 3 delovnih dneh, to razlagati tako, da je bilo blago v času prodaje že okvarjeno in mora zamenjati blago brez nadaljnjega ukrepanja.

Kdaj je prodajalec oproščen svoje garancijske obveznosti?

Prodajalec je oproščen garancijske obveznosti le, če dokaže, da je vzrok napake nastal po izvedbi.

Upoštevajte, da lahko za isto napako hkrati uveljavljate garancijski zahtevek in garancijski zahtevek za izdelek. Če pa ste enkrat uspešno uveljavljali pomanjkljivo izvedbo za dano napako (npr. podjetje je zamenjalo izdelek), iste napake ne morete več uveljavljati na drugi pravni podlagi.

 

Informacije o garancijah za izdelke in materialnih garancijah v zvezi z jamstvom skladnosti blaga za kupce, ki niso potrošniki.

Splošna pravila za garancijske pravice

Kupec, ki ni potrošnik, lahko po lastni izbiri uveljavlja naslednje garancijske zahtevke:

Zahtevate lahko popravilo ali zamenjavo, razen če je izpolnitev zahtevka, ki ste ga izbrali med temi, nemogoča ali bi povzročila nesorazmerne dodatne stroške za prodajalca v primerjavi z izpolnitvijo vašega drugega zahtevka. Če niste ali niste mogli zahtevati popravila ali zamenjave, lahko zahtevate sorazmerno znižanje nadomestila ali pa lahko kupec popravi napako na stroške prodajalca ali jo da popraviti nekomu drugemu ali - v skrajnem primeru - lahko odstopi od pogodba.

Izbrano garancijo lahko zamenjate z drugo, vendar boste krili stroške zamenjave, razen če je bila upravičena ali je prodajalec za to navedel razlog.

Pri rabljenem blagu se garancija in garancijske pravice običajno razlikujejo od splošnih pravil. Pri rabljenem blagu lahko govorimo tudi o pomanjkljivi izvedbi, vendar je treba upoštevati okoliščine, v katerih je kupec lahko pričakoval nastanek določenih napak. Zaradi zastarelosti se vse pogosteje pojavljajo nekatere napake, zaradi česar ni mogoče domnevati, da je lahko rabljeno blago enake kakovosti kot na novo kupljeno. Na tej podlagi lahko kupec uveljavlja svoje garancijske pravice samo v zvezi z napakami, ki so poleg napak, ki so posledica uporabe in so nastale neodvisno od njih. Če ima rabljeno blago napako in je bil kupec, ki je potrošnik, o tem obveščen ob nakupu, ponudnik ne odgovarja za znano napako.

Za kupce, ki niso potrošniki, je garancijska doba 1 leto, ki začne teči z dnem izvedbe (prenosa).

Garancija za izdelek in garancija

Garancija na izdelek in obvezna garancija veljata samo za kupce, ki se štejejo za potrošnike.

Če prodajalec prostovoljno zagotovi garancijo za določen izdelek, bo to posebej označeno ob nakupu izdelka.

Če proizvajalec zagotovi proizvajalčevo garancijo za blago, ki velja tudi za stranke, ki niso potrošniki, jo je mogoče uveljavljati neposredno pri proizvajalcu.